אורחת קבועה ומרעננת נחתה הבוקר באולפן "הדצים" עקב יציאתה של אורנה ל"מילואים" במסגרת הפסטיגל. כן, לא טעיתם, זו היא - ג'ודי שלום ניר מוזס, חברה טובה של צמד המנחים נקראה לדגל והתייצבה על כסא המנחה בלי להסס, ובמהלך השבוע הקרוב תנחה את התכנית יחד עם דץ. בטוח יהיה מעניין.

אחרי נאמבר הפתיחה והמחמאות שהרעיפה מוזס על קולו דץ, גם הוא לא נשאר חייב, החמיא לה על הלוק ("את כזאת יפה! הורסת"). היא כמובן, מיד סיפקה הסברים: "החלטתי לאמץ לעצמי את האג'נדה של מישל אובמה", סיפרה ג'ודי. "היא אמרה שבתור אשת נשיא ארה"ב היא תלבש רק מותגים אמריקאים, לצערי אני לא אשת נשיא, אבל בינתיים, בתפקידי כשאת ציבור, אני לובשת רק מותגים ישראלים כדי לקדם אותם ואת האג'נדה של האופנה הישראלית".

מוזס, כמו שכבר למדנו להכיר אותה היטב, מתייחסת לבידור ואקטואליה באותה מידה של רצינות, ויחד עם דץ, לא יכלו להתעלם השניים מהלוויתו של הנשיא לשעבר, יצחק נבון ז"ל, שהלך בסופ"ש לעולמו. "הרבה השתנה מאז שנבון היה נשיא המדינה. הוא היה איש אשכולות ואיש תרבות ענק והערכתי אותו מאוד, אבל חייבים להבין שהרבה השתנה, בעיקר התקשורת, יכול להיות שאם היום נשיא ישראלי היה מדבר היום בערבית כמו שהוא עשה אז במצרים, אני לא יודעת איך היו מתייחסים לזה. אני כמובן בעד, וחשוב לי להגיד שהערבים הישראלים הם לגמרי חלק מאיתנו, הם כאן כדי להישאר, אנחנו חייבים לגור איתם ולחיות, ולכן אני חושבת שהציבור והממשלה הישראלית חייבים לחנוק אותם באהבה, ולהעניק להם כמה שיותר – ברגע שאתה נותן להם יותר כבר מגיל קטן אז הם גדלים לאהוב אותך יותר".

אחרי שיחת הפתיחה האקטואלית והמסקרנת, התחילו הצמד את התכנית, והשאירו אותנו בטעם של עוד למה שג'ודי מכינה לנו להמשך השבוע.  

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24 לחצו כאן

"הדצים", ראשון עד רביעי, 10:00, ערוץ 24