הפרק השני של הסדרה "שינויים בהרגלי הצריחה" ישודר הערב (שני, 22:45) בערוץ 24, בהגשת יואב קוטנר ובעריכת דרור נחום.

הפרק עוסק בפריחת הפופ הישראלי בשנות ה-90', ומתארחים בו דנה אינטרנשיונל ומנהלה האישי שי כרם, דודי לוי, שהיה חבר בלהקת "נוער שוליים" והפיק את אלבומי הבכורה של שרון חזיז ו"מופע הארנבות של ד"ר קספר", שי להב, חבר "קספר" והמוח המוזיקלי שמאחורי להקת "היי פייב", הזמרת שרון חזיז ובמאי הקליפים שירי שחר ושחר ברלוביץ'.

דנה אינטרנשיונל לקוטנר: "הבעיה היא אנשים כמוך שמדברים על פופ"

הראיון עם דנה אינטרנשיונל ושי כרם נמשך כרבע שעה, והשניים בחרו לפתוח אותו בהתנצחות וסגירת חשבונות ישנים מול קוטנר. "רק בישראל מפרידים בין פופ לרוק ומזלזלים כמו שאתה עשית", אומרת אינטרנשיונל לקוטנר. "אני בטוחה שיש לך ידע מאוד מקיף, אבל בכל מה שקשור לפופ אתה לא יודע איפה, מי, כמה ולמה, ורק בארץ זה ככה. רק בארץ מזמינים אנשים כמוך, שמתמחים ברוק, ונותנים להם להביע דעות על פופ. אם זה היה תלוי בי, הייתי עושה הפרדה מוחלטת.. הבעיה מתחילה ונגמרת באנשים כמוך שמדברים על הנושא, לא בקהל. צריך לעשות את ההפרדה בין איך שהקהל מקבל את הפופ, לבין אלה שאמורים להציג אותו לקהל, אנשים כמוך, כאן יש את הבעיה".

שי כרם: "היה שלטון דיקטטורה של ה'קוטנריזם'"

למתקפה הצטרף המנהל האישי של דנה אינטרנשיונל, שי כרם, שהוסיף: "זה לא מקרי שהפריצה של דנה היתה בשנות ה-90', כי אז קרו הרבה שינויים בחברה הישראלית. אחד מהם היה ששלטון הדיקטטורה של ה'קוטנריזם', וזה לא רק אתה, שלטון הדיקטטורה של מעט אנשים, ששולטים בתקשורת והם אלה שמחליטים מה העם יקבל וישמע, התחיל לאטמלאט להיסדק, עם ערוץ 2 והתחנות האיזוריות, והתחלת ההקשבה לעם, למה שאנשים באמת רוצים לשמוע".

יואב קוטנר: "זה לא אישי, אני לא אוהב את המוזיקה שלה"

בראיון המקדים לסדרה, הגיב יואב קוטנר לדברים: "דנה אינטרנשיונל והמנהל שלה, שי כרם, התייחסו לראיון איתם כאיזושהי 'סולחה'. אבל אני לא חושב שהיה בינינו ריב... מבחינתי לא היה בזה שום דבר אישי. אני אף פעם לא רבתי עם דנה אינטרנשיונל, אבל היא דוגמה מצוינת ללמה עשיתי את הסדרה. אני לא אוהב את המוזיקה שלה, גם היום אני לא אוהב את המוזיקה שלה. אבל אני חושב שנכון לי להגיד שיש לה משמעות. משמעות מוזיקלית בפופ הישראלי, ומשמעות שדווקא אחת כמוה, טרנסג'נדרית שעושה מאבק, ומצליחה, היתה לזה משמעות חברתית".