בקיץ הקרוב ערוץ 24 מגיע לכל עיר, שכונה ובית. כן, קראתם נכון, לא עוד אולפנים ממוזגים ושולחנות פאנל רחבים, השנה יעבור אולפן הערוץ לשדר מהבית שלכם, הצופים, במשך 19 שבועות, מדן ועד אילת, ויגיע לעשות שמח בכל ערי ישראל - כל שבוע בעיר אחרת, עם סוללת מנחים מרשימה שכוללת את קותי סבג, אלירז שדה, מיכל אמדורסקי, אמירה בוזגלו, שני יצהרי, הדר לוי ואמירם טובים.

בדרך אליכם (צילום: רונן אקרמן)
הרכב מנצח | צילום: רונן אקרמן
תכנית אירוח משפחתית 

מה הקונספט אתם שואלים? בבקשה: בכל יום יתארחו שלושה מנחים שונים בביתה של משפחה אחרת בעיר שנבחרה לאותו שבוע, ויחד עם המשפחה המארחת יקיימו תכנית אירוח משפחתית באווירה משוחררת ומסיבתית במהלכה נכיר את המשפחה הנבחרת באופן אישי במיוחד.

שלושת המנחים יכנסו לבית המשפחה למשך שלוש שעות ויזכו להכיר את יושבי הבית כמו גם את השכונה כולה - הבית יתפקד כ"בית פתוח" לכל דבר ובמהלך השידור השכנים יזומנו לקפוץ לביקור, ולאט לאט תירקם לה מסיבה גדולה בה יתגלו כוכבי המשפחה על ידי תחרויות שונות בין בני הבית בתחומים שונים כמו: מוזיקה, בישול, בידור, רקע משפחתי ועוד.

נוסעים אליכם (צילום: mako)
איפה אמרתם שאתם גרים? | צילום: mako

חושבים שפה זה נגמר? תחשבו שוב: במהלך הביקור יסתובב לו ברחבי העיר "אוטובוס הקריוקי" שיזמין אליו את תושבי העיר שירצו לשיר בצוותא. נשמע כמו כיף גדול לא? אז אם גם אתם מעוניינים להפוך לאחת המשפחות המארחות אתם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת הבאה: 24home24@gmail.com או פשוט ללחוץ כאן.

מגיעים עד הבית, שלכם (צילום: mako)
סלפי עד הבית | צילום: mako
ערוץ 24 בדרך אליכם (צילום: mako)
בעיר, בכפר, בקיבוץ ובהר | צילום: mako
עד הבית, שלכם (צילום: mako)
יצאנו לדרך | צילום: mako

 "24 עד הבית", החל מה-11.05