>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

מצעד הגאווה תל אביב 2011 (צילום: שאול אלפיה בעבור קמפיין עידוד התיירות הגאה )
חוגגים בתל אביב בשנת 2010 | צילום: שאול אלפיה בעבור קמפיין עידוד התיירות הגאה
לאחר שהעניק חסות לאירועי הגאווה באילת והפך לבית החם של הקהילה הגאה בישראל, ערוץ הגאווה מתפנה לתמוך גם באירועי הגאווה בתל אביב. לראשונה תצעד משאית של mako בשיתוף עם בר האוויטה בתל אביב תחת המוטו We Are One. המשאית במלוא הדרה ונצנציה תתגלה לראשונה ביום המצעד.

בתכנית: רקדנים ואנשי הלילה של תל אביב, ציונה פטריוט וטלולה בונט ירימו את הקהל ועושרי בבכורה עולמית לשיר שכתבה Free at Last. די.ג'יי ליאור גלבוע ייתן סטים שיקפיצו את הקהל ואורחת מיוחדת תגיע מברלין, הכוכבת ומנחת הטלוויזיה גלוריה ויאגרה שמגיעה לארץ. השחקנית אסתי זקהיים תרקוד גם ועוד שלל הפתעות צפויות במהלך היום.

>> כל הארץ דגלים, דגלים

ערוץ 24 עם יום שידורים מיוחד

במסגרת אירועי הגאווה ברחבי הארץ, גם ערוץ 24 נערך בסדרת שידורים מיוחדים וכתבות בשיתוף ערוץ הגאווה. בשישי הקרוב, 8/6, משעה 12:00, ערוץ 24 בשיתוף mako גאווה ישדר בשידור חי את מצעד הגאווה. זו הפעם השנייה שערוץ 24 משדר את מצעד הגאווה. את השידור ינחו גואל פינטו, עמית בחובר, מאיה בצלאל ועינת שרוף.

מצעד הגאווה תל אביב 2011 (צילום: שאול אלפיה בעבור קמפיין עידוד התיירות הגאה )
חוף הילטון בשנה שעברה | צילום: שאול אלפיה בעבור קמפיין עידוד התיירות הגאה

במהלך השידור החי יתקיימו פריצות מכמה נקודות שידור שונות במהלך מסלול המצעד וראיונות עם המשתתפים הבולטים באירוע : עברי לידר, ח"כ ניצן הורביץ, עופר ניסים, הזמרת דיקלה , צופית גרנט, חנה לסלאו ועוד. כמו כן, במהלך השידור לוגו ערוץ 24 יצבע בצבעי דגל הגאווה.

במסגרת השידור יחשפו תוצאות מצעד "שיר הגאווה של כל הזמנים"  שנערך ביוזמת mako גאווה ובשיתוף ערוץ 24 ומטרתו בחירת שיר הגאווה של כל הזמנים. מתוך 45 שירים המזוהים עם הקהילה הגאה, ייבחרו 24 שירי הגאווה הישראלים הגדולים ואלה ישודרו בערוץ 24 ובערוץ הגאווה. אלפי גולשים כבר הצביעו בבחירת השירים.

ערוץ הגאווה, שהושק בספטמבר והנו אתר הקהילה הגאה הגדול בישראל, הפך ב-9 החודשים האחרונים לאתר הבית של הקהילה הגאה. גם בערוץ נערכו לכבוד חודש הגאווה בשש כתבות מיוחדות, ביניהן "פרוייקט דגל הגאווה שלי" – 10 אמנים צעירים מעצבים את דגל הגאווה האישי שלהם, מילון הגאווה השלם, מדריך הגאווה -  המלצות להצגות, אירועים ותערוכות לקהילה הגאה, טורים של צעירים שייצעדו לראשונה במצעד השנה ועוד.

ערוץ הגאווה מאחל לכולם חג גאווה שמח.

>> אני אוהב את הבן ההומו שלכם. למה אתם לא?

>> אירועי הגאווה 2012 – כל העדכונים

>> אירועי הגאווה בפריפריה: מי צריך את זה?