"מוצאים את נמו" הוא ללא ספק אחד הסרטים הכי מוצלחים של "פיקסאר", והנתונים שהגיעו אחרי יציאתו לאקרנים הוכיחו שהוא לא רק מוצלח אלא גם מצליח, בטח אחרי שזכה באוסקר בקטגורית סרט ההנפשה. ולכן, איזו בשורה נהדרת  לגלות שבקרוב עתיד לצאת לאקרנים סרט ההמשך: "מוצאים את דורי".

אז מה צפוי לנו? בבקשה: הפעם בסרט, דורי (מי שעזרה לנמו בסרט הקודם) חולמת להתאחד חזרה עם משפחתה, אבל בעיית הזכרון שאופיינית לדגים מוציאה אותה למסע שכולנו נשמח לקחת בו חלק. בין המדובבים בסרט אגב, ניתן למצוא את אלברט ברוקס ואלן דג'נרס, והוא עתיד להקיגע לאקרנים בקיץ 2016.

 

הסרט: "להתאהב בביאטריס"

תקציר: קונרד כבר בן שלושים ומשהו, מעולם לא עבד יום אחד לפרנסתו. כל חודש הוא מקבל קיצבה מהוריו שמאפשרת לו לגור במלון הכי יוקרתי במנהטן ולנהל חיים פרועים של סטוצים, אלכוהול, ומסיבות מפוארות. בוקר אחד הוא מגלה שהקופה התרוקנה, כרטיס האשראי לא מכובד ושהוריו מתגרשים והוא נאלץ לעבור לגור ברחוב. מרושש וחסר בית, קונרד עובר לגור עם חברו הוותיק, דילן, ופוגש את ביאטריס, שהיא במקרה גם החברה של דילן ומתאהב בה מעל הראש. האם יבגוד בחברו הטוב שלקח אותו תחת חסותו כאשר היה חסר כל?

דבר המבקר: "מדובר בסרט שהוא כל כולו בילויים, עניין שכבר הופך אותו מתאים לתכנית שלנו. כוכב הסרט, ג'ייסון בייטמן, עובר ממסיבה למסיבה ומבית קפה לבית קפה עד הרגע בו ההורים שלו מתגרשים, עוצרים לו את כל הקצבאות ומשם זה מתחיל להתגלגל עדשהוא פוגש את ביאטריס, אותה מגלמת אוליביה ויילד. במהלך כל הסרט הבמאי זורק גם רפרנסים לקלאסיקות אחרות כמו 'על תבונה ורגישות', ובקיצור, מדובר בסרט בילויים טוב משזכיר המון סרטים אחרים,  אבל זה אחלה סרט גם בפני עצמו ומתאים לאנשים שיכולים ליהנות מסרט בו מוצגים החיים שלעולם לא יחיו".

>> לדף הפייסבוק של "הבילויים" לחצו כאן

"הבילויים", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24