אחרי הפסקה ארוכה, אסי וחברי הפאנל חוזרים, ויש להם פה מלא על כל ההתרחשויות האחרונות בעולם הבידור והמוזיקה. הנושא הראשון שעלה הוא ההחלטה של גלגלצ לא להשמיע את גרסתו של קובי פרץ לשיר "סה לה וי". עינב בובליל פתחה את הדיון עם התגובה: "אני במקום קובי, לא נותנת להם בכלל את השירים שלי". איילה פנייבסקי, חברת פאנל חדשה, ענתה לבוליל ואמרה: "אני חושבת שהטיעון על אפליית פופ ים תיכוני כרגע זה בדיחה".

אחרי ההצבעה של כל חברי הפאנל בעניין, רוקו ספירט קיבל את ההזדמנות להגיד את המשפט האחרון בדיון. בגלל שמדובר ברוקו, הוא ניצל את ההזדמנות כדי להכניס עוד כמה אמירות כלליות על חבריו לפאנל ועל מקום עבודתו המכובד.

כשסיימו לדבר על רשימת הפלייליסט של גלגל"צ, אירחו חברי הפאנל את המודח הראשון מבית האח הגדול דני רייכנטל. "לא החלפתי חולצה כבר 3 ימים", אמר רייכנטל כשנכנס לאולפן והוסיף "אין לי בית כרגע, אני קצת הומלס". "אתה רוצה לישון באולפן?" שאל אסי, "אם אתם מפנים אותו יותר מאוחר אז כן, יש מצב" השיב דני.

אחרי שמצאו פתרון לבעיית המגורים של דני, עברו חברי הפאנל לחייו הרומנטיים. דני סיפר שהוא צופה בערוץ 20 ועוקב אחרי שלי במיוחד "אני רוצה לראות אם היא מדברת עליי, אם היא עוד חושבת עליי".

מה ש'תה שומע חוזרת ביום רביעי בשידור חי, 22:30 ערוץ 24