מיכל אמדורסקי (צילום: אמיר מאירי)
מצטרפת בחיוך | צילום: אמיר מאירי
עכשיו זה רשמי: מיכל אמדורסקי חוזרת לערוץ 24 אחרי שכיכבה בתכנית "יפה לך", ומצטרפת לצוות המנחות בתוכנית "מאמא לנד". אמדורסקי מצטרפת לתכנית היומית לצידן של עדן הראל, איה קרמרמן, גילי סער, מירי לוי ופאנל של מנחות מתחלפות.

"מאמא לנד" היא תכנית יומית העוסקת בכל הנושאים המעסיקים אמהות ונשים. לצידה של עדן הראל, אמא ל-4 ילדים ואשת טלוויזיה, יושב בכל פעם צוות מנחות מתחלפות: איה קרמרמן, פעם דוגמנית, והיום אישה חרדית ואם ל-4. עו"ד דפנה שחר אם לשניים עם ילד שלישי בדרך. גילי סער, דוגמנית, שחקנית, מוזיקאית ואמא טרייה. מירי לוי, דוגמנית ואם טרייה לתינוקת אותה היא מגדלת ביחד עם בעלה פבלו רוזנברג לצד שני ילדיו מנישואיו הקודמים. מיכל טראוריג, אמא לילד בן חמש,שחקנית ובעלת טור בפנאי פלוס, ונילי בייטל, מלהקת וסטנדאפיסטית שיחד עם בת זוגה מגדלות ילד.

מאמאלנד (צילום: אורטל דהן)
בנות "מאמא לנד" | צילום: אורטל דהן
התכנית עוסקת בנושאים המעסיקים אימהות ונשים מידי יום: החל מסוגיות הורות מובהקות, ועד שיח בנושאים אקטואליים מזווית אימהית. בכל תוכנית מתארח איש מקצוע מוסמך שעונה על שאלות הצופים בשידור חי הקשורות בנושאי אימהות זוגיות ומשפחה: מיכל דליות, הלא היא "סופר נני", הסקסולוגית איריס בראון, עם עצות לחיי האהבה וליהיא גרינר בפינה קבועה. כמו כן, בכל תוכנית יתארח באולפן גם אמן או זמר אורח.

"מאמא לנד", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24