תחרות קליפ צעיר נוצרה כדי להנציח את היוצר הצעיר אורי סונין ז"ל, שהלך לעולמו ביולי 1997 לאחר שחלה בלוקמיה בגיל 20. התחרות משמרת את רוחו של אורי שבעצמו יצר קליפים, צילם, ערך, ביים, שר, ניגן, כתב והלחין. המשפחה לקחה על עצמה לעודד יוצרים צעירים להמשיך בדרך שבה אורי היה בוחר לו חי היום. 

במהלך 20 השנים האחרונות תחרות קליפ צעיר ע"ש אורי סונין שימשה מקפצה ללא מעט במאים ויוצרי קליפים, שזכו בפרסים שונים והחלו את דרכם המקצועית בתחום. בין השמות הבולטים אפשר למצוא את אדם סנדרסון (זוהי סדום), תומר בהטעמית עיני, תום שובל, קובי פליישמן, גב מירון ועומר טובי, ועוד רבים וטובים.

אין תמונה
משמרים את רוח היצירה של אורי סונין ז"ל

גם השנה ממשיכה התחרות לעודד יוצרים צעירים בתחום הוידאו-קליפ. בתחרות משתתפים יוצרים בגילאי 15 עד 21, מכל הארץ, דרך מסגרות חינוכיות או באופן עצמאי. בפרויקט המיוחד הזה שותפים לאורך השנים, בנוסף לבני משפחתו של אורי ז"ל, סינמטק תל-אביב, עיריית תל-אביב וערוץ 24. הפרס הראשון השנה יעמוד על 8,000 שקלים.

בוועדות השופטים יושבים נציגי ערוץ המוסיקה, נציגי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה, מוסיקאים, נציגי אקו"ם, נציגי המשפחה וזוכי התחרות מהשנים הקודמות. ערב הגמר של "קליפ צעיר" יתקיים בסינמטק תל-אביב ביום חמישי, 21 בדצמבר 2017, בשעה 18:00.

בקליפים שעולים לגמר ניתן יהיה לצפות באתר mako, שם גם תוכלו להצביע עבור קליפ "חביב הקהל", ובמשדר מיוחד בערוץ 24.

>> לחצו כאן להורדת התקנון וטופס ההרשמה

לפרטים נוספים ניתן לפנות להפקת התחרות: clip.young@gmail.com 

ניתן למצוא אותנו גם בפייסבוק, בואו ועשו לנו לייק