לאה שבת הגיע הבוקר אל אולפן "הדצים" ששמחו לפגוש את אחת החברות הכי ותיקות ואהובות שלהם. עם השלווה האופיינית לה והחיוך הענק, נזכרה שבת  בפעם האחרונה שהתארחה בתכניתם של הדצים ושרה שיר שכתבה על בתה, וכמובן שמחה על האפשרות להגיע ולהיפגש איתם שוב ואפילו קבעה דייט אינטימי עם דץ.

אחרי הדייט שנקבע וההזמנה לפסטיגל שקיבלה מאורנה, סיפרה שבת על האלבום החדש שבדרך, האלבום האחרון שיצא וחציו היה בלדינו, והפרויקט המשותף שלה עם כותבת הספר "מלכת היופי של ירושלים", שרית ישי-לוי, בו שתיהן יעלו יחד על במה כששבת, כמובן, תהיה על הצד המוזיקלי.

השיחה על ישי-לוי הזכירה לשבת את תחילת דרכה כמרכזנית בעיתון "חדשות" המיתולוגי, מה שהפך בהמשך לסיפור סינדרלה קלאסי. "זה היה בסוף שנות ה-80', הסינגל הראשון שלי בדיוק יצא במקביל לעבודה בעיתון, ומי ששמע אותו ונדלק עליו היה גל אוחובסקי שהשמיע אותו כל רבע שעה בתכנית הלילה שלו, ובסוף זה פשוט נקלט אצל האנשים. זו הייתה בעצם תחילת הדרך שלי", היא נזכרת בחיוך.

אחרי התזכורת על תחילת הדרך, סיפרה שבת על בתה דנה בת ה-12, אותה היא מגדירה כמתנה הגדולה של חייה. "הבת שלי מאוד אוהבת מוזיקה, וככה יוצא שאני נחשפת למוזיקה שהיא שומעת וזה נהדר. בהתחלה היא שמעה בעיקר ארתה פרנקלין ומוזיקת פלמנקו – השפעה ישירה שלי, אבל היום היא זו שמשמיעה לי את ריאהנה וביונסה". רגע לפני סיום הראיון, הדצים ביקשו משבת לשיר איתה את אחד השירים הכי מוכרים שלה, "חתיכת שמיים", ויחד נתנו השלושה ביצוע אקוסטי שהפך את היום הזה להרבה יותר חמים. 

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24 לחצו כאן

"הדצים", ראשון עד רביעי, 10:00, ערוץ 24