לוח החגים של ערוץ 24 מקדיש מדי יום את שידוריו לאומן אחר אשר השפיע רבות על המוזיקה בישראל, עד כה זכינו להינות מימיי ספיישל שהוקדשו כולם לשרית חדדלשלומי שבת למירי מסיקהללהקת אתניקסלמשה פרץ לשלמה ארצי, ולעוד רבים וטובים. והפעם הגיעה תורה של הדיווה הבלתי מעורערת, ריטה.

כבכל ימי הספיישל החגיגיים, נפתח את היום עם עודד מנשה, שיערוך סקירה היסטורית של הקריירה הענפה של ריטה, שפרצה לכולנו לתודעה באותו ביצוע בלתי נשכח בקדם אירווזיון 86 עם השיר 'שביל הבריחה' והעליונית הצהובה. ('מאז ועד היום', 12:00).

ברוכת כשרונות: גם זמרת וגם שחקנית

ריטה היא כמובן לא רק זמרת מחוננת אלא גם שחקנית מרגשת. בסרט 'בן חוזר הביתה', בבימויו של אלעד זכאי, כיכבה ריטה בתפקיד האמא, המנסה להציל את משפחתה ואת בנה הבכור המאבד את שפיותו. את הבן אגב מגלם זמר מוכשר לא פחות, לי בירן. ('בן חוזר הביתה', 14:00).

בסיומו של הסרט הדרמטי והמרגש, נזכה לאתנחתא עם ספיישל שירי ריטה מהעונה התשיעית של 'כוכב נולד'. לירון רמתי, חגית יאסו, דוד לביא ועוד כשרונות צעירים ומבטיחים שהתמודדו בעונה יבצעו את מיטב השירים של הזמרת הגדולה. ('כוכב נולד 9: ספיישל ריטה', 14:30). מיד לאחר מכן ייצא יואב קוטנר עם ריטה אל המקומות המשמעותיים בהיסטוריה המוסיקלית שלה. ('מה נשמע', 15:30).

ולקינוח ישודר המופע הגרנדיוזי ONE, שהופק כולו בהשראת מופעי הענק בלאס וגאס. בו הופיעה ריטה לצד עשרות רקדנים ופעלולנים במה שנחשב למופע המושקע ביותר שהועלה אי פעם בישראל (למעלה מ-20 מיליון שקלים). את המופע ביים חנוך רוזן ועל ההפקה המוזיקלית הופקד רמי קליינשטיין (One, 18:00).

>>לחצו כאן לצפייה ישירה בערוץ 24

את לוח השידורים המלא של ערוץ המוזיקה תוכלו למצוא כאן.