"זו הפעם הראשונה שאני מחבר בין הפרצוף לקול", פתח דץ את האירוח של חנן בן ארי הבוקר באולפן "הדצים". נראה שזה הסיפור הכי גדול של בן ארי - כולכם מזמזים את השירים שלו, אבל אם תתקלו ברחוב כנראה שלא יהיה לכם מושג שמדובר במי שאחראי ללהיט "אמא אם הייתי" שכבש את גלגלצ. "המון אנשים מעירים לי על זה אחרי שהם מבינים מי אני", מספר בן ארי, "לאחרונה זה גם קרה לי בדוכן השווארמה מתחת לאולפן בו אנחנו עובדים - פתאום, אחרי תקופה, המוכר הבין סוף סוף שמדובר בי", הוא מספר בהומור.

עכשיו, אחרי שלכולכם נפל האסימון, הנה כמה פרטים מפתיעים על אחד הזמרים הכי פופולאריי היום ביוטיוב: הוא בן 27, יש לו כבר שלושה ילדים, אחרי שהתחתן בגיל 20 ("כשאתה עושה דבר כזה - זה או אומץ או טמטום"), הוא מתגורר כיום באור יהודה, במקור הוא מקרני שומרון, והוא עושה מוזיקה מגיל 13. אם החלטתם להתעכב דווקא על הגיל בו בחר להתחתן, לבן ארי ההסברים: "באותה תקופה פשוט הרגשתי שזה זה - שמי שהפכה לאשתי היא האחת. אני לא יודע אם בגיל 20 אתה מבין שאתה מבין, אבל היום אני כבר לגמרי בתוך זה ומבין את כל משמעות הדבר הקסום הזה". נרגענו.

בן ארי, מי שנחשב לאחד היוצרים הדתיים הכי מושמעים כיום בתחנות הרדיו, הגיע לאולפן גם כדי שנכיר אותו טוב יותר, וגם כדי לעסוק בנקודה מאוד מסקרנת: איך קרה שלאחרונה יותר ויותר יוצרים דתיים נמצאים בפרונט של המוזיקה הישראלית ומצליחים לשבור קירות מוזיקליים שפעם עמדו כחומה. "אני יכול להגיד שקרו שני דברים עיקריים", מספר בן ארי. "קודם כל, היוצרים עצמם, שמביאים את המוזיקה שלהם ומה שיש להם להגיד בשפה שגם חילוניים יוכלו להבין, ומנגישים את המוזיקה הרבה יותר. דבר שני, וחשוב לא פחות, הוא הרצון שקיים לאחרונה בחברה הישראלית לקבל עולם תוכן מלא יותר ברוח ונשמה, ככה שיש פה למעשה שילוב מושלם בין שני הגורמים".

"הדצים", ראשון עד רביעי, 10:00, ערוץ 24