הוא בן 35 ורווק, אבל זה כנראה הפרט הכי פחות חשוב אצלו בביוגרפיה. בכל זאת -  חזי דין הוא קוסם האקסטרים הכי מוכר היום בארץ. למרות זאת, אם תשאלו את ג'ודי, היא מעדיפה לדאוג לענייני השידוך של דין, ועם עבר מפואר בתחום, ג'ודי הבטיחה שהיא יוצאת למשימה למציאת בת הזוגה באה של חזי - אנחנו בעד.

עם מופע חדש ומסקרן, הגיע הבוקר דין אל אולפן "הדצים", בעיקר כדי לשמור על כבוד המקצוע: "אחרי הרבה שנים שאמנות החושים השתלטה על המדינה וכולם חיפשו שם סקסי יותר ל'קוסם', אני מעדיף להישאר בתחומי הז'אנר והנישה – ולכן, אני מחשיב את עצמי לקוסם אקסטרים. מה זה אומר? אצלי במופע הכל קורה הרבה יותר ויזואלי לעומת אמנות החושים שמשחקת על המוח הרבה יותר. במופע החדש שלי, אני מתעסק בדיוק בזה והעיקרון המרכזי הוא שאני יוצא מחוץ לאולם, עושה קסמים ברחוב ומחבר בינו לבין מה שקורה בתוך באולם בעזרת מצלמות".

מעבר לכיבוש עולם הקוסמים המקומי, דין, כך נראה, מכוון הרבה יותר גבוה ומופיע לא מעט גם בחו"ל. "הדבר המצחיק הוא  שזה מעולם לא עניין אותי להצליח מעבר לים", הוא מספר, "להפתעתי, הקסמים האחרונים שלי, כמו העמוד בכיכר רבין או קסם קוביית הקרח, הגיעו גם לאנשים מכל העולם דרך היוטיוב, זה עשה המון באזז וכך נוצרת התעניינות".

למרות העניין והזוהר סביב עיסוקו, כנראה שלא תמיד הכל נוצץ בארון הקסמים של דין, וגם תקלות הן חלק משגרת העבודה שלו - לפעמים אפילו כאלה שכמעט עלו בחייו: "באחת מתכניות הטלוויזיה שלי צילמנו קסם בו קברו אותי מתחת לאדמה. הטייק הראשון עבר בקלות, אבל אז הבמאי רצה טייק נוסף בו האדמה פשוט קרסה ואף אחד לא הבין מה קורה, ואז הוציאו אותי משם במצב אנוש – ישירות לטיפול נמרץ בבית חולים".

רגע לפני שעזב את האולפן החליט דין על קסם בו שיתף גם את ג'ודי ודץ. לא נספר לכם מה בדיוק התרחש באותן דקות מתוחות באולפן, ורק נשלח אתכם לראות את הוידאו ולהישאר בהלם, בערך כמו שאנחנו נשארנו.

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24 לחצו כאן

"הדצים", ראשון עד רביעי, 10:00, ערוץ 24