פנינה רוזנבלום הגיעה השבוע לאולפן "הבילויים", וכמו שאמר אטדגי בתחילת האירוח, אין ממש צורך להציג את אחת הנשים הכי מוכרות בישראל, אבל בכל זאת כן כדאי להציג את המיזם החדש שלה: סדרת הרצאות חדשה שמאחוריה הסודות לחיים נכונים עפ"י פנינה רוזנבלום.

"כל הזמן שואלים אותי איך אני נראית ככה בגיל 61, ואמרתי לעצמי שלחיות נכון זה מאוד חשוב", פתחה פנינה עם הצחוק הקטן והאופייני שלה. "לחיות נכון זה לא רק הפנימיות, זו גם החיצוניות, כדאי מאוד לבוא וללמוד ממני את הטיפים שלי, כי יש לי הרבה מה ללמד. מדובר בסדנה של שמונה מפגשים שיעניקו למי שיגיע את כל מה שזקוקים לו כדי לחיות נכון".

אחרי הטיפים שחילקה לאטדגי וארליך, הזכירה פנינה את אתר השידוכים שפתחה. "יש לי אתר לשידוכי VIP, והאמת היא שאני מחפשת גברים איכותיים מעל גיל 50, ואשמח אם כל מי שהוא חושב שהוא מתאים יפנה אליי". משם פנתה רוזנבלום לעוד שלל עצות לשיפור הזוגיות, וכדי לקצר לכם תהליכים, נספר שלדעתה אם יש משהו ספציפי שיכול לחסל יחסים זה הטלפון הסלולרי, או במילים שלה: "הניחו למכשירים האלה בצד ודברו יותר אחד עם השנייה". קיבלנו.

זוגיות? יש. מהפך? יש. עכשיו הגיע הזמן לדבר על ילדים, ואם יש משהו שגורם לעיניים של רוזנבלום לנצוץ באמת אלו שני הילדים שלה. "יש לי את חן שהיא בת כבר 23 עוד מעט ואחיה בן ה-20. חן כבר ילדה גדולה, ויש לה חבר כבר המון זמן וכמובן שאני בוחנת אותו. אבל הדבר המצחיק הוא שאם הם רבים, אני היועצת שלהם. בשבוע שעבר אפילו היה ביניהם ריב והחבר שלה היה זה שהתקשר אליי וביקש עצות. אני זו שמעניקה להם את האיזון. חן היא חברה מאוד טובה שלי, אז היא מקבלת ומכילה הכל".

עכשיו, אחרי שהבנתם שאפילו לבן הזוג של בתה היא מייעצת, אנחנו ממליצים לכם לחפש את סדרת ההרצאות שלה ולשריין לכם מקום. משהו טוב בטוח ייצא מהסיפור הזה.

>> לדף הפייסבוק של "הבילויים" לחצו כאן

"הבילויים", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24