אלבומו החדש של אברהם טל, יוצא להקת שוטי הנבואה וזמר מצליח וממלא אולמות בפני עצמו, בדיוק יצא לחנויות. האלבום, שנקרא "עכשיו החיים", מגיע כמעט שלוש שנים אחרי צאת אלבומו האחרון "שושנה" שהעלה אותו לליגה הגבוהה ביותר של הזמרים בישראל. בהמשך ליציאת האלבום החדש ישיק טל את מופעו החדש "עכשיו החיים" בהופעה חגיגית שתתקיים ב- 16.4.16 בהיכל התרבות תל אביב., ובינתיים הוא שוחח עם עינת ארליך וחשף את סיפור התפרקות שוטי הנבואה. 

עוד ב-mako מוזיקה:

"אני זוכר את עצמי יושב באוטו אחרי ההופעה האחרונה שלנו שהייתה בניצנים ב-2007 באוגוסט", הוא סיפר. "בהופעה הזו הבנתי שזה לא יכול לקרות יותר, כי הקושי שהיה בינינו מאחורי הקלעים עלה על הבמה, משהו שאף פעם לא היה לפני - היינו יכולים לריב דקה לפני ועל הבמה לזכור את האהבה שיותר חזקה מהכל. בהופעה ההיא זה לא קרה. מבחינתי זה הסוף, כשהשיט האנושי מגיע לבמה ולא מצליחים להפריד אותו אז זה לא להביא טוב כבר. לא נשארים מטעמים כלכליים".

מי שעזרו לו להבין ולקבל את המצב החדש, היו באופן מפתיע להקת הבנות נחמה: "אירחנו את הבנות נחמה באותה ההופעה שזו הייתה הנחמה שלנו ומתנה כנראה מלמעלה, שהם היו וריככו, השלישיה המופלאה הזאת. הם נתנו לי דיסק באותו יום. נסעתי הביתה ושמתי את הדיסק של הבנות נחמה ושמעתי את השיר 'זה מה שיש' ונפל לי האסימון - קבל את המציאות. גם אם תמיד הייתי אומר שאף פעם לא נתפרק ושאף פעם לא נעשה קאמבק כי בחיים לא נתפרק, וגם אם הרגשתי שהשליחות הנשמתית שלי שנלך לטיפולים ונעשה כל מה שצריך לעשות ושלא נתפרק, החיים יותר חכמים ממני וזה התפרק, זה נשבר. אין לי כוח להחזיק את הכל לבד ולהרים את זה. יאללה, קבל את זה. זה היה רגע של קבלה ומשם עברו שנים קשות".