חודש המסך שלכם מגיע עוד מעט לסיומו וזה הזמן לעשות סיכום ביניים. במשך יותר מחודש, הצבנו עבורכם בוקס מיוחד במתחם דיזינגוף סנטר בכדי לאפשר לכל מי שרוצה להיות מנחה ליום אחד. מאות אנשים הגיעו לנסות את מזלם ולהגיש קליפים בדרך מקורית ומיוחדת משלהם.

רוצים לבחור את המגיש הטוב ביותר? לחצו כאן והצביעו!

בין שלל האנשים הצבעוניים שהגיעו למתחם הסנטר, מצאנו גם כמה סלבס שלא התביישו ונחליטו לנסות גם הם את מזלם כמנחים בערוץ 24. נטלי דדון, יובל כספין, ג'ולייטה ועוד הגיעו לבוקס והקדישו שיר במיוחד בשבילכם. ריכזנו עבורכם את מיטב הקטעים.המסך שלכם: גרסת הסלבס

את סבב המברכים החלה לא אחרת מאשר כוכבת לה לה לנד, ג'ולייטה שהגיעה עד לדיזינגוף סנטר בכדי להקדיש לכם שיר. ג'ולייטה סיפרה כמה היא אוהבת לעבוד בערוץ 24 וביקשה לשמוע את השיר של הקולגה, דודו אהרון.

גם ד"ר אריק אלפר, זוכה העונה השנייה של הישרדות הגיע גם הוא לבוקס 24 ואיחל לכל צוות הערוץ שנה פוריה בעשייה. בעיקר הוא מבקש כי הערוץ ימשיך לשדר מוזיקה טובה ותוכניות מעולות.

גיא אריאלי הגיע לאחל שנה טובה לכל עם ישראל. לא לפני שסידר את שערו ובדק את עצמו במראה. כשהחליט שהוא חתיך מספיק, התפנה לאחל לכם שנה קסומה מלאה בשופינג. לסיום הוא ביקש לשמוע את השיר "לא פוגע" של הדורבנים. שיר שלדעתו עטוף בקליפ מושקע ומהמם.

גם גל אוחובסקי הגיע לסנטר בזריזות ואף הודה כי כ"כ התגעגע לצופי ערוץ 24 שזינק מביתו בתחתונים והגיע במיוחד לבוקס בכדי לאחל לכולם שנה טובה. יובל כספין הגיע גם הוא, חמוש בעותק מספרו. כספין סיפר כי טייל בסנטר וגילה כי ספריו אוזלים מהמדפים, ולכן הצטייד בכמה עותקים נוספים בשביל עצמו.

מושיק גלאמין הגיע בכדי להראות לכולם את התספורת החדשה שלו. מושיק סיפר כי האחראים על התספורת המיוחדת הם הוא עצמו וחבר טוב. מושיק מקדיש שיר לכל החברים הטובים שלו, ובכדי לוודא שהוא לא שוכח אף אחד, הוא אף דואג להוציא את מכשיר הפלאפון ולעבור על רשימת השמות.

נטלי דדון הגיעה לבוקס היישר מצילומי "הישרדות VIP" וסיפרה כי הגיעה לסנטר בכדי לרכוש לעצמה כמה בגדים מהממים בעיצוב שלה, או כמו שהיא מגדירה זאת "קולקציית האי".

רוצים לבחור את המגיש הטוב ביותר? לחצו כאן והצביעו!

מאחורי הקלעים עם אייל גולן קורא לך!