בעז בנאי ושרי גבעתי מתארחים בתוכנית "פליליסט" של ערוץ 24 שתשודר הערב (חמישי, 19:00), בהגשת אילנה ברקוביץ' ולאון פלדמן. גבעתי מבצעת את שירה החדש "X Song", שכפי שסיפרה בראיון ל-mako נכתב על זכרונות מהאקסים הרומנטיים שהיו לה בעברה.

בעז בנאי הוציא השבוע אלבום חדש, ואף הקליט בעבר גרסת כיסוי לשיר "מרוב אהבה שותק" של דודו, יוסי בנאי ז"ל. בראיון עימו הוא מספר על הקשרים המיוחדים שנרקמו בתוך המשפחה הכי מפורסמת בעולם המוזיקה והבמה בארץ: "אביתר בנאי הוא הסמכות הרוחנית העליונה, היום כשאתה יודע... הוא נראה לי המרן האמיתי".

לאון פלדמן: "זה בסדר מבחינתך להתרחק, או להשתמש בזה מדי פעם?
בנאי: "לא. אני לא חושב שזה בסדר..תראה בכל העניין של משפחת בנאי, בניגוד נגיד ל'גשש החיוור' או ל'כוורת', אנחנו לא להקה, אנחנו משפחה. עכשיו, כל אחד מטבע הדברים מנסה לייצר את הזהות הספציפית שלו, אם זה יובל או מאיר, או יוסי ז"ל או אלישע. כל אחד בסופו של דבר רוצה לייצר את הזהות המאוד ספציפית שלו. אני חושב שכמו שאתה מנסה לייצר זהות, אחת הדרכים זה ללכת ישר לתוך האש".

לאון פלדמן: להתייחס לעבר ולזהות זה דבר נהדר.
בנאי: אם היית שואל אותי לפני חמש שנים אם נראה לי הגיוני שאעשה קאבר ל'מרוב אהבה שותק', או בכלל לשיר של יוסי, היה נראה לי מופרך מאוד, ואיזה כיף שהתעמתתי מול זה".