היא אומרת על עצמה שהיא פרפקציוניסטית, ואוהבת לרצות את כל העולם, ואולי יש לתכונות האלה גם חלק בעובדה שהיא לא אחת משלושת הפיינליסטים בגמר מאסטר שף. למרות שהתחרות כבר מאחוריה, ריקי סויסה מודה שהיא יכלה לעשות יותר: "אני ואבי חשבנו שאנחנו צוות מנצח, וטעינו - נפלתי על שטות. אם הייתי עומדת על שלי הייתי מצליחה, זה אוכל אותי".

אז נכון שהיא מאוכזבת מההדחה ("התבאסתי שלא הגעתי לגמר"), אבל ריקי מודעת לעובדה שיש העונה מתמודדת אחת שהייתה מעל כולם: "מגיע לנוף לזכות, היא הטובה ביותר". כמו שהיא אמרה לא פעם, יש חיים גם אחרי מאסטר שף, והחיים האלה גם יודעים לחייך: "אני מקבלת הרבה אהבה ברחוב, ושואלים אותי בכל מקום אם הבאתי קציצות".

ומה ריקי רוצה לעשות ביום שאחרי? היא אמנם לא תהיה הראשונה ממתמודדי מאסטר שף שתפתח מסעדה, אבל לבטח תהיה הראשונה לפתוח מסעדה שמוכרת אוכל, יחד עם הסיר: "אני רוצה לפתוח מסעדה לנשים שאין להן כוח לבשל – אני אמכור להן את התבשיל עם הסיר, שרק ישימו על הפלטה". 

ומה היא תגיש בפסח אתם שואלים? בליל הסדר בית משפחת סויסה צפוי לארח 38 אורחים, שיהנו ממיטב המנות שראינו העונה מהבשלנית: הקציצות כמובן יהיו, חלקי הפנים יתנו הופעה ואיך אפשר לשכוח את מוח העגל, שגם יקפוץ לביקור. מסתמן שהפסח הזה הולך להיות טעים מתמיד. 

עוד בתכניות קשת:

"מאמאלנד", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24