כשהוא לא מזמר, מבשל או סתם מפזר את הצ'ארם הדרום אמריקאי שלו לכל עבר, פבלו רוזנברג עסוק בהגשמת חלומות, ובמקרה שלו פנטזיות תמיד נועדו בשביל לקיים אותם.

פבלו רוזנברג (צילום: מתוך קטלוג פמינה 2006, מנחם עוז (ארכיון))
יעשה לכם טוב | צילום: מתוך קטלוג פמינה 2006, מנחם עוז (ארכיון)

מהמקום הזה בדיוק נוצרה התוכנית החדשה שלו "פבלו, אוכל וחברים", שעולה בערוץ 24 בסופ"ש (שישי ושבת 14:00), שם ישלב פבלו את שלל האהבות שלו שכוללות בעיקר אוכל ומוזיקה, כשבכל תוכנית יתארח אומן אחר, יבשל וישיר איתו, ובעיקר ישפוך את הלב.

"כבר המון שנים, עוד מהתקופה שהייתי שופט בכוכב נולד, שהיה לי את הרעיון הזה של לשלב אוכל ומוזיקה בתוכנית אחת", מגלה פבלו רגע לפני ההזנקה של התוכנית הראשונה. "לקח לזה זמן להתפתח, אבל לפני כמה חודשים קיבלתי טלפון והחליטו ללכת על זה. עשינו פיילוט שהתפתח לתוכנית ומשם צילמנו 23 פרקים פשוט נהדרים".

מה מיוחד בתוכנית הזאת בניגוד לדברים אחרים שרצים כרגע על המסך?
"זאת תוכנית מאוד מיוחדת, העובדה שאני מבשל עם האורחים שלי בסט של מטבח הנהדר שבנו לי, מדבר איתם על הכול באווירה נינוחה ומצליח גם לשלב את המוזיקה בפנים, אני חושב שזה קונספט נורא מיוחד ומשוחרר שאנשים פשוט יאהבו לצפות בו".

אנחנו יודעים שאתה מאוד אוהב אוכל, הצופים ילמדו גם מתכונים חדשים ממך?
"אני מקווה מאוד שכן. השתדלתי להכין אוכל שאפשר להכין אותו בשעה ולא דברים מסובכים מידי בגלל ההגבלות. הכל רץ תוך כדי תנועה בתוכנית הזאת, היא מאוד כיפית ומאוד זורמת. שום דבר לא ערוך והכל שם בא בטוב".

פבלו פבלו רוזנברג
עם משה פרץ במטבח. נהנה מכל רגע

את מי הכי נהנית לארח?
"כל מי שבא היה על הכיפאק. הרוב היו זמרים כי זה מה שיש לנו פה בארץ. חסרים לנו זמרות, ולכן אני קורא לכל הזמרות בארץ למהר ולהוציא אלבומים ולבוא להתארח אצלי בתוכנית".

הצלחת להוציא לא מעט דברים מעניינים מהאורחים שלך, זה בזכות האישיות שלך או האווירה הלא מעונבת במטבח?
"הסוד הוא פשוט להשקות אותם בהרבה יין. הם מגיעים בבוקר להצטלם ואתה פותח להם בקבוק ומבשלים, שותים ומשוחחים, ואז דברים נפתחים. הכיף פה הוא באמת ששום דבר לא מתוכנן והכל קליל וזורם. גילית המון דברים שלא ידעתי קודם על האורחים שלי, שהם אנשים שאני מאוד אוהב. נהניתי מכל רגע בתוכנית הזאת, ואני בטוח שגם הם".

פבלו חדש (תמונת AVI: מתוך אוכל וחברים, שידורי קשת)
עם ירדנה ארזי. שימי נר על המטבח | תמונת AVI: מתוך אוכל וחברים, שידורי קשת

אם תצטרך לבחור בין אוכל למוזיקה, על מה אתה הולך?
"מוזיקה. מוזיקה תמיד הייתה אצלי במקום הראשון וזה העוגן שלי. אני מאוד אוהב לבשל ולאכול, אבל שום דבר לא מחליף אצלי את המוזיקה".

המוזיקה בהחלט הייתה חסרה לפבלו בתקופה האחרונה, כשהמצב הביטחוני הקשה ומבצע "צוק איתן", סיפקו לו כמה תובנות חדשות ורק הגבירו את האהבה הגדולה שלו.

"זה מאוד קשה, תקופה קשה ביותר. זה שאתה לא יכול לשיר ולשמח אנשים כ הופעות מתבטלות זה נורא. כמובן שהכול בטל לעומת הטרגדיות של האנשים והמשפחות שאיבדו קרובים. אני רק מקווה שנחזור לנורמליזציה תכף ונשמיך לשמח אנשים, בדיוק כמו שהתוכנית החדשה שלי עושה וצריכה לעשות".

פבלו אוכל וחברים- שישי ושבת 14:00 – ערוץ 24