הערב (שלישי) יארח ירון תאני באולפן ערוץ 24 את אריאל זילבר, בתכנית מיוחדת המוקדשת כולה לקריירה המרתקת של אחד האמנים המסעירים בעולם המוזיקה הישראלי. 

בשיחה על נעוריו בקיבוץ, נזכר זילבר: "כל חיי אני שר, לא חשבתי שאני אהיה מוזיקאי, לא חשבתי שאני אהיה משהו פעם. חשבתי שאני אעביר את החיים ככה, בלי כלום. באו אליי אנשים מהקיבוץ בגיל 15 ואמרו לי 'תשמע אריאל, אתה צריך להתחיל לעבודה ולקחת אחריות'. אמרתי שזה לא בשבילי והמשכתי לא לקחת אחריות עד שכל החברים שלו הלכו לצבא".

"אני לא הלכתי, הייתה לי תאונה שאני גרמתי לה, פוצצתי בית שלם. היה לי ררנ"ט, ויום אחד בא אליי לחדר מישהו שרבתי איתו, ואמרתי לו 'אם לא תצא אני אפוצץ את כל הבית הזה', וכל הבית עף באוויר. אחרי זה החלטתי להיות מוזיקאי. אמי הייתה זמרת גדולה, ואבי היה כנר בתזמורת הפילהרמונית. כל חיי הייתי בין מוזיקאים ואומנות, אז אמרתי היה מוזיקאי יאללה".

אחרי השיחה על התאונה הקשה, עברו השניים לדבר על השיר "המיואשים". "אני חושב שהיום לא היית יכול לכתוב שיר כמו 'המיואשים' נכון? היית כותב שיר על ייאוש?", שאל לירון תאני. "אתה יודע מה, כנראה שלא", ענה זילבר. אחרי הווידוי הגדול, ביצע זילבר את השיר האהוב באולפן.

לירון תאני מארח את אריאל זילבר, הערב (שלישי), 22:30, ערוץ 24