38 חורפים עבריים חגגה אתמול עדן הראל, ונראה שהחורף שלה, לעומת זה של מדינת ישראל, רק הולך ומשתבח עם השנים. אחרי קריירה בינלאומית, כיבוש פסגות ב-MTV, ועוד שלל תפקידי הנחייה שונים, נראה שהראל מרגישה נוח למדי כמנחת פאנל "מאמאלנד", תכנית האימהות הכי נכונה על המסך שלכם.

לכבוד יום הולדתה, וגם כי יום האהבה הבינלאומי נמצא ממש מעבר לפינה, החליטו חברותיה לתכנית לארגן לה מסיבת הפתעה מצומצמת שכללה ביקור של הבעל האוהב והאהוב, עודד מנשה, ועוד שלל מתוקים ומתוקות. אחרי השיר המרגש שהקדיש לה עודד, ושאלון הידע הקצר שערכו לו במפתיע, מצאנו גם אנחנו רגע קל כדי לאחל לעדן מזל טוב ולשוחח איתה קצת על ענייני לב וזוגיות.

"עודד לא הפסיק להתחיל איתי"

לטובת אלו שפספסו את הפרקים הקודמים, הנה תקציר על מערכת היחסים הבאמת מעוררת קנאה שמתחזקים עדן ועודד כבר כמעט עשור שלם: ההיכרות הראשונית שלהם התרחשה בזמן שהיו אמורים להנחות תכנית יחד, אבל ברגע האחרון החליטה עדן לטרפד את העניין: "ממש לפני שהכל נסגר בחרתי בליאון רוזנברג על פני עודד", היא צוחקת, "המפגש האמיתי שלנו התרחש כשעודד בא להתארח בתכנית שלי, 'נחשפים', ולאורך כל הצילומים הוא לא הפסיק להתחיל איתי. אבל ממש."

נשמע כמו חשיפה רומנטית, אפשר להגיד שזה הרגע בו הכל התחיל?

"האמת שלא. איך שהסתיימה התכנית הוא פשוט קם והלך, ואמרתי לעצמי שהוא בטח פילרטט איתי כדי לעשות קטע לטלוויזיה."

שבוע ימים העבירה עדן במחשבות האם הפלירטוט של מנשה היה לטובת הצופים בבית או כי הוא באמת הניח עלייה עין, עד שפגשה בו שוב, במקרה, וקיבלה תשובה ברורה: "כשפגשתי אותו אחרי שבוע, התחלנו לדבר והוא אמר לי שהוא בדיוק צריך ללכת, אז בלי להתבייש שאלתי אותו, 'מה עוד פעם אתה בורח לי ?', והוא שאל מתי הוא ברח לי בעבר, אז אמרתי לו שבסוף אותה תכנית הוא פשוט נעלם. באותו רגע הוא פשוט זרק לי בלי לחשוב: 'תני לי את הטלפון שלך ואני לא אברח לך יותר לעולם', ואכן כך היה."

והיום, אחרי תקופה ארוכה יחד, איך אתם חוגגים את הזוגיות שלכם?

"האמת היא שאנחנו עושים הכל יחד - אוהבים להתאמן בזוג, לצפות בסרט תחת הפוך או לצאת למסעדות. אני ועודד ממש חברים טובים."

ואם בכל זאת את צריכה לבחור מקום אחד בו אתם הכי נהנים יחד, מה הוא יהיה?

"אין לנו מקום ספציפי כזה, כל מקום שנהיה בו יחד עם המשפחה או לבדנו, הוא טוב, כל פעם אנחנו מחליפים מקום, כנראה שלא מצאנו עדיין את המקום המושלם.

אין תמונה
"אני כל הזמן חושבת איך לעשות לעודד טוב"
"אנחנו לא חוגגים את וולנטיינס"

ב-2007, אחרי זוגיות ממושכת, החליטו הזוג הראל-מנשה לאחד כוחות תחת חופה וקידושין, ומאז אותו היום הצטרפו לתמונה המשפחתית עוד שני בנים ובת משותפת, יחד עם בנה של עדן מנישואיה הקודמים, סך הכל ארבעה ילדים  וזוג הורים גאה: "לגדל ארבעה ילדים זה ממש כמו שזה נשמע", היא משתפת, " לפעמים זה יותר קשה, ובפעמים אחרות יש רגעים שיש לנו יותר זמן אחד לשני.  קורה לא מעט שאנחנו מוצאים את עצמנו מעל הראשים של הילדים שואלים אחד את השנייה 'היי, מה נשמע?'.

ואיך בכל זאת אתם מצליחים למצוא זמן לזוגיות?

"יש דברים שאנחנו מאוד מקפידים עליהם, כמו לשלוח את הילדים לישון מוקדם, ואז זה משאיר לנו את הערב פנוי. אנחנו מאוד מקפידים על זמן האיכות שלנו."

 איך אתם מפנקים אחד את השנייה?

"האמת היא שתמיד עודד הוא זה שעושה לי מחוות זוגיות, הוא פחות אוהב הפתעות, אני מאוד אוהבת אז הוא זורם איתי, למרות שאנחנו עושים אחד לשני לא מעט מחוות והפתעות."

אחרי כזו איכות זוגית, נראה שעדן היא האדם הנכון לשאול אותה איך מתפעלים זוגיות נכונה, ולמרות שזה נשמע מובן מאליו, נראה שאת הטיפ שלה כדי לאמץ בחום: "הכי חשוב זה לדבר על הכל, לא לשמור שום דבר בבטן ולחשוב כל הזמן איך לעשות אחד לשנייה טוב, זהו המתכון הבדוק לגן עדן", היא אומרת, "אם אני כל הזמן אחשוב איך לעשות לעודד טוב, להכין לו את האוכל שהוא אוהב, והוא חושב עליי, ומה אני אוהבת, כולנו בגן עדן."

ובשישי הקרוב, אתם מתכננים משהו מיוחד לוולנטיינס?

" אנחנו לא חוגגים את וולנטיינס. אנחנו מעדיפים לחגוג את החגים היהודים באהבה גדולה."

"מאמאלנד", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24