ביום שישי הקרוב ב-15:00 תעלה בערוץ 24 הסדרה "מהכרם ועד קיסריה" שיוצאת למסע בעקבות המקומות מרכזיים בהן נוגנה והתפתחה המוזיקה הים תיכונית לראשונה. הפרק הראשון של הסדרה מוקדש לחאפלות בכרם התימנים בשנות ה-70', ומשם זה מתפתח במשך שלושה פרקים עד לימי קיסריה ונוקיה, כשהראשון לכבוש את נוקיה היה קובי פרץ, שהגיע הבוקר לאולפן "הבילויים" לדבר על תחילת הקריירה שלו.

"התחלתי להופיע בגיל 16 במקומות כמו פאב 'המקום' בבת ים ועוד שלל מקומות שונים וקטנים ברחבי הארץ", מספר פרץ, "אני בעצם דור הביניים בין מה שקורה היום לאבות המייסדים כמו חיים משה ושאר חברי הכרם. אנחנו בעצם אלה שעמדו בחזית, היינו הלוחמים בשביל הצעירים של היום, הרי הם לא עברו את כברת הדרך שאנחנו עברנו כדי להגיע למה שקורה היום".

עוד ב-mako מוזיקה:

אחרי שיחה על הדרך שעברה המוזיקה הים תיכונית מאז ועד היום, פנה אטדגי לפרץ כדי לברר האם המלחמה שלהם תמה או שיש עדיין על מה להילחם. "ב-2015 כלל לא השמיעו אותי בגלגלצ, וגם לא ב-2014 אגב. אבל אני חיב להגיד שאם הייתי צריך לסמוך על גלגלצ שישמיעו אותי כנראה הייתי הומלס. השטח הוא זה שקובע, ואני לא מכיר תחנה בעולם שמשפיעה כמו גלגלצ. אין דבר כזה".

משיחה על חלקו במוזיקה המקומית, המשיכו צמד המנחים לסיבוב הבא של פרץ, שיפרוץ את גבולות ישראל ויגיע למקומות כמו פנמה וקנדה, כולל עצירות בניו יורק, אל. איי ואפילו פריז ("ביום שנפחד לא נשיר"). רגע אחרי שהסביר למה הקהל בפנמה מחכה לו כל כך, עברו ארליך ואטדגי למבחן מהיר בו שאלו את פרץ שאלות כמו מה האמונה התפלה הגדולה שלו, מה הקללה האהובה עליו ועוד שלל שאלות מסקרנות במיוחד שמחכות לכם אחרי שתלחצו פליי בוידאו כאן למעלה.

רגע לפני שנשחרר אתכם חזרה ליום הגשום שבחוץ, נשתף אתכם בסקופ שפרץ פלט במקרה או לא לפני שעזב את האולפן: בעוד חודשיים וחצי עתיד לצאת דואט שלו עם הזמרת ג'ניפר הדסון ללהיט שלו "כמה אהבה", כולל קליפ שעלותו נאמדה בכ-1.5 מליון דולר. עכשיו תעשו עם המידע הזה מה שנראה לכם.

"הבילויים", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24