הזוגיות של טהוניה רובל וחיים אתגר מעוררת סקרנות אצל לא מעט אנשים, ואת כמות ההתבטאויות שלהם לגבי המערכת הזוגית והטרייה נראה שאפשר לספור בקושי על יד אחת. עד היום.

טהוניה, שמשתתפת כפאנליסטית קבועה בתכנית "הדיבור" לצד הדר לוי ובהנחייתו של אלירז שדה, הצהירה היום רשמית של הזוגיות הטרייה ("ברור שאנחנו ביחד"), ודיברה במהלך התכנית על ניצניה הראשונים של הזוגיות המסקרנת, בזמן שהפאנל כולו עסק בנושא מסקרן לא פחות: רומנים בעבודה, כדאי או פחות?

 "היום זה לא קשה כי אנחנו כבר לא עובדים יחד"

שלושת הפאנליסטים, שמנהלים כולם זוגיות עם קולגות מהתחום, עסקו בנושא במרץ ועניין רב, וכך זכינו לגלות כולנו שתחילתו של הקשר בין אלירז לאילנית לוי החל מול המצלמות: "כן, זה נכון, תוך כדי העבודה זה קרה בינינו", סיפר אלירז, ומיד קיבל שלל מחמאות על הקשר הפוטוגני שלו עם אילנית מפי חברות הפאנל.

טהוניה וחיים אתגר
"למרות שהיינו יחד בזמן העבודה המשותפת, אבל אף אחד לא ידע"
ומה לגבי טהוניה? אנחנו משאירים לה את זכות הדיבור: "אני לא יכולה להיות נגד זוגיות שמתפתחת בעבודה, כי אני יוצאת היום עם קולגה שלי". אלירז, שהחליט לחטט בנושא קצת יותר, ושאל האם קיים קושי לנהל זוגיות תוך כדי עבודה, זכה מטהוניה לתשובה כנה במיוחד: "היום זה לא קשה כי אנחנו כבר לא עובדים יחד", סיפרה זוכת האח הגדול, "לא יודעת אם יהיה לי נוח לעבוד עם חיים, למרות שהיינו יחד בזמן העבודה המשותפת, אבל אף אחד לא ידע."

את המסקנה הסופית לגבי זוגיות במקום העבודה, בחרה טהוניה להביא דווקא ממערכת זוגית שניהלה לפני שהפכה לאחד הפרצופים המוכרים במדינה: "זה לא עניין פשוט לעבוד יחד. עבדתי יחד עם האקס שלי בחנות שהוא ניהל ולפעמים הרגשתי שאני מתפוצצת עליו, אבל הרגעתי את עצמי כי זה היה במסגרת עבודה". אז מה צופן לנו העתיד מבחינה מקצועית וזוגית אצלם? נראה שנאלץ להמתין בסבלנות.

"הדיבור", ראשון עד רביעי, 14:00, ערוץ 24

עוד בתכניות קשת:

>> איך מספרים לעומרי שזה בן? הצצה לפרק הבא של "פלפלים צהובים"
>> יונתן רושפלד: "משה משה הוא היורש שחיפשתי שנים"
>> לילה תירס: סדרת המשטרה המפתיעה של ישראל