עידן רייכל (צילום: אלדד רפאלי)
עידן רייכל | צילום: אלדד רפאלי
עידן רייכל התחיל את דרכו המוזיקלית בגיל 9 כשהתחיל לנגן באקורדיון וקלידים. בזמן הצבא שירת רייכל בלהקה צבאית והיה אחראי להפקת גרסאות כיסוי לשירי פופ ישראליים. לאחר השחרור התחיל לעבוד כיועץ בפנימייה לעולים חדשים שרובם היו ממוצא אתיופי, מה שחשף אותו למוזיקה אתיופית עממית.
אחרי העבודה בפנימייה החליט רייכל להפיק כמה שירים ולנסות את מזלו בחברות התקליטים. אחרי עבודה קשה הציג רייכל את השירים שהפיק בפני חברת "הליקון" והשיג באותו רגע חוזה הקלטות. 

בשנת  2002 יצא האלבום "הפרויקט של עידן רייכל" עם הסינגלים "בואי", "מדברים בשקט" ו-"אם תלך". האלבום זכה להצלחה גדולה והיה האלבום הנמכר ביותר בארץ בשנת 2003. 

בשנת 2003 הצטרף עידן ללהקה "בוטן מתוק בקרקס". לאחר צאת האלבום הראשון של הלהקה, רוב החברים עזבו לפרויקטים אחרים, ביניהם גם עידן. הלהקה השאירה אחריה את הלהיט הגדול "כל מה שנשאר"

אלבומו השני "ממעמקים" יצא בשנת 2005 והצליח בקלות לשחזר את הצלחתו של האלבום הקודם, ותוך יומיים מרגע יציאתו האלבום הגיע למעמד זהב. הסינגלים הבולטים מהאלבום היו "ממעמקים", "יש בי עוד כוח" ו"מילים יפות מאלה". 

"בין קירות ביתי", אלבומו השלישי של רייכל, יצא בשנת 2008 עם הסינגלים "חלומות של אחרים", "שאריות של החיים" ו"מי נהר". 

בשנת 2013 יצא אלבומו הרביעי "רבע לשש" לחנויות. רייכל שר בחמישה שירים, יותר מאשר בכל אלבום קודם. מהסינגלים הבולטים: "עכשיו קרוב" ו-"בלילה".

 

יום שידורים מיוחד שמוקדש כולו לעידן רייכל, שבת הקרובה בערוץ 24