לוח החגים של ערוץ 24 מקדיש מדי יום את שידוריו לאומן אחר אשר השפיע רבות על המוזיקה בישראלי, עד כה זכינו להינות מימיי ספיישל שהוקדשו כולם לשרית חדדלשלומי שבת למירי מסיקהללהקת אתניקסלמשה פרץ לשלמה ארצי, ולעוד רבים וטובים. ולכבוד החג ערוץ המוזיקה מצדיע לאחד מהאבות המייסדים של הזמר המזרחי בישראל: בועז שרעבי.

כבכל ימי הספיישל החגיגיים, נפתח את הבוקר עם עודד מנשה, שיערוך סקירה היסטורית על הקריירה הענפה של בועז, החל מהסינגל הראשון 'פמלה', ודרך כל הלהיטים הגדולים של בועז כמו 'מי ידע שכך יהיה', 'אצלי הכל בסדר', 'לתת', 'כשתבוא', 'הלווא'י, ועוד רבים וטובים. ('מאז ועד היום', 10:00).

הבן של קרן פלס נולד בזכות בועז שרעבי

בשעות הצהרים נחזור אל התכנית 'באולפן עם קרן פלס' בה התארח שרעבי. התכנית שודרה לפני כשנה, ובה בועז ייעץ לקרן להביא ילדים לעולם בהקדם האפשרי, למען המוזיקה ובעיקר למען הלב. בועז אפילו החליף את מילות השיר 'אם את עדיין אוהבת אותי' בדואט ששרו יחד, להמלצה חמה להזדרז במצוות פרו ורבו. וכמו שכולנו יודעים קרן אכן הקשיבה לעצה. ('באולפן עם קרן פלס', 12:00).

אחר הצהרים יפגוש שמעון פרנס את בועז שרעבי לרגל צאת "המיטב", אוסף המסכם 40 שנות יצירה מוסיקלית. בועז ביצע שירים מהאלבום לצד הקלאסיקות הגדולות, והכל ביחד עם האורחים אילנית, רון שובל וננסי ברנדס. ('לשיר איתך', 13:00).

בשעות הערב נחזור אל העונה השנייה של 'אייל גולן קורא לך', אל פרק חצי הגמר שהוקדש לשיריו של בועז, ('אייל גולן קורא לך', 17:00). ומיד לאחר מכן נקנח את היום החגיגי עם הופעה של בועז שהוקלטה בקיסריה. ('בועז שרעבי בקיסריה', 18:30).

>>לחצו כאן לצפייה ישירה בערוץ 24

את לוח השידורים המלא של ערוץ המוזיקה תוכלו למצוא כאן.