"אנחנו הזוג הכי דביקי בעולם, שיחות הטלפון שלנו הם תמיד: 'מאמי אני למטה, אני עולה, אוהבת אותך". כן, זה עדיין קורה, גם אם חשבתם אחרת, דור דמרי ואור דניאל מאוהבים מתמיד, ואין כמו יום האהבה הבינלאומי כדי להגיע ולדגמן זוגיות באולפן "מאמאלנד".

"תמיד אמרנו שהשורה התחתונה היא מבחן התוצאה"

מוקף בבת הזוג שלו, ועוד שלוש מנחות, נראה שדור הרגיש די בנוח באולפן: "אני מרגיש כמו חשפן במסיבת רווקות", הוא צחק עם שאר הבנות, והודה שהוא ממש לא נלחץ מהסיטואציה, ממש להפך. אחרי שהרוחות נרגעו מעט, דור עידכן שהוא מכין לדור הפתעה מסקרנת לולנטיינס, אבל לא היה מוכן לשתף מה בדיוק הוא מתכנן, מה שאומר שכולנו נאלץ לחכות בסבלנות עד ליום שישי הקרוב.

אחת השאלות שהכי מסקרנת את כל אלו שעקבו אחר הדרך בה נרקמה הזוגיות הפוטוגנית הזו, היא מה קורה איתם היום? אור, כמו שאתם מתארים לעצמכם, שמחה לעדכן במתרחש: "עברנו לגור יחד תוך מספר ימים", הוא מספר, "זה היה לנו ברור מאליו כי בהרגשה היינו כבר כמה חודשים יחד". גם לספקנים שביניכם, לאור היה מסר ברור: "אין לנו כבר מה להגיד בנושא, תמיד אמרתי שהשורה התחתונה היא מבחן התוצאה, והנה, אנחנו עדיין כאן."

אור ודור (צילום: שי יחזקאל)
אהבה, יש באוויר | צילום: שי יחזקאל
ומה מתכנן הזוג המלכותי לשנה הקרובה? הרבה חו"ל, ולא מעט זמן בנפרד: "בסוף החודש אני טסה למילאנו", מעדכנת אור, "היום אני לומדת משחק, ובעיקר מכוונת הרבה לחו"ל. אמנם דור לא בא איתי, אבל אני משאירה אותו עם חברה שתשמור עליו בבית", היא צוחקת ונותנת לכולכם המון חומר למחשבה.

"מאמאלנד", ראשון עד רביעי, 12:00, ערוץ 24