מדי יום מגיש אלירז שדה את "הדיבור", רצועת האקטואליה של ערוץ 24. במהלך השבוע מתחלפים חברי הפאנל, ואתמול הגיעו לאולפן טהוניה רובל ואמירה בוזגלו ובין השאר, כמו בכל תכנית, נשאלו מה הדברים שהכי מעצבנים אותן. ברגע של כנות, החליטה טהוניה להתייחס באופן נרחב לזוגיות הטריה עם הזמר עידן יניב וסיפרה שהם מקבלים תגובות מאוד לא מפרגנות: "זה מעצבן אותי ומעסיק אותי כל בוקר וכל ערב. אנשים לא שמחים בשמחתנו, יש הרבה טוקבקים שיורדים לרמה נמוכה וזה פוגע בי".

טהוניה ועידן יניב (צילום: מתוך האינסטגרם של טהוניה רובל, instagram)
צילום: מתוך האינסטגרם של טהוניה רובל, instagram
אלירז, שבעצמו הופתע מהפתיחות של טהוניה לגבי הנושא, ניסה להרגיע אותה והסביר לה שהיא צריכה להתנחם בזה שמדובר באנשים שלא מכירים אותה  ולכן התגובות שלהם חסרות משמעות. אמירה לעומתו, מזדהה עם טהוניה ומספרת שהיא חוותה דברים דומים בעבר וההתמודדות הפכה קשה יותר כשהתגובות נגעו גם לבן זוגה: "טוקבקים הם דבר אלים ואיום, לא האמנתי שיש אנשים שמגיעים לרמה הזאת. כשכתבו עלי בלבד, לא כאב לי באותה המידה בה כאב לי כשכתבו על הזוגיות שלי. כשמערכת היחסים בתחילת הדרך אתה פגיע, אתה שביר, ופתאום אתה מבין שגם בן הזוג קורא את זה ונפגע בדיוק כמוך", היא מסבירה לאלירז. 

"אני גאה במי שאני, תפסיקו לדבר עלי ככה"

במקביל,אמירה מבקשת להזכיר לטהוניה שדווקא כיוצאת "האח הגדול" היא אמורה להיות רגילה לביקורת מצד אנשים, גם כאלו שלא מכירים אותה: "במהלך התכנית את ידעת שיש אנשים שיאהבו אותך ויש אנשים שלא. אמרת לא פעם 'זאת מי שאני, תקבלו אותי' אין לך סיבה להשתנות עכשיו". טהוניה הסכימה והדגישה שהיא גאה מאוד במי שהיא ועל סף דמעות הבהירה "כשזה שם אי אפשר להתעלם מזה. בעבר, אנשים שמקללים ולא מפרגנים לא היו מזיזים לי אבל המצב עכשיו שונה. זה מחלחל לאט לאט וזה מעליב אותי באופן אישי. אני פונה לטוקבקיסטים ומבקשת, תפסיקו לדבר עלי ככה".

אלירז ניסה להרגיע עם טהוניה עם השיר "את יפה" של בן הזוג החדש ברקע, והבטיח לה לסיכום: "זה מחלחל פעם, מחלחל פעמיים, ובסוף זה נעלם".

"הדיבור", ראשון עד רביעי, ערוץ 24