הסדרה שהפכה לתופעה בינלאומית מגיעה לערוץ 24: GLEE עוקבת אחר מקהלה בבית ספר תיכון ששמה 'כיוונים חדשים', בה חברים כל ה'לוזרים' של השכבה, המוכיחים לכולם שלעולם אסור להפסיק להאמין. והנה הם מגיעים לארץ הקודש ללמד גם אותנו דבר או שניים על מוזיקת נשמה אמיתית.

במהלך העונה שתעלה ביום שני ה-5/11, נכיר חבורה צבעונית במיוחד העוברת חוויות מרגשות ואירועים מטלטלים עימם מתמודדים כמעט כל בני הנוער. הקסם העיקרי של הסדרה הוא ביכלת שלה להוכיח כי בכל אחד טמון כוכב שרק מחכה להזדמנות לזרוח, ולא משנה מה תגיד לו הסביבה.

הכירו את הדמויות

אז מי יהיו לנו שם? נתחיל עם הסולנית רייצ'ל ברי. רייצ'ל היא נערה החולמת להיות כוכבת בכל מחיר, והיא נחושה לעשות זאת למרות מיקומה הנמוך בסולם החברתי של התיכון, מה שלכאורה לא מאפשר לה להגשים את כל שאיפותיה. רייצ'ל גדלה בבית מוזיקלי במיוחד לשני אבות גאים, והיא ללא ספק אחד מעמודי התווך של המקהלה. אגב, על אף היותה לא מקובלת במיוחד, היא מצליחה לכבוש את לבו של אחד מהתלמידים היותר פופולריים בבית הספר. הנה אחד מהשירים היותר מזוהים עימה:

קורט האמל, נער צנום ובעל קול סופרן מלאכי, מתמודד במהלך העונה עם דילמת היציאה מהארון מול החברים, המשפחה ובעיקר מול עצמו. קורט הראה לבני נוער רבים ברחבי העולם כי להיות עצמך זאת לא בושה. קבלו את "האודישן" שלו למקהלה:

מרסדס ג'ונס, היא אמנם רק נערה אך כבר יש לה קול של דיווה אמיתית! מרסדס אינה מפחדת לעמוד על עקרונותיה, על אף שלא אחת הדבר בא לרעתה. דמותה של מרסדס היוותה מופת ודוגמא לנערות מלאות ברחבי העולם, שסופסוף למדו להעריך את עצמן בזכות מי שהן. ואם עוד לא השתכנעתם, קבלו את "האודישן" שלה למקהלת גלי:

לא נשכח כמובן את קפטן נבחרת הפוטבול פיין הדסון, שכבר בפרק הראשון עובר מהפך בחייו ומגלה שעצם היותו הבחור הכי מקובל בבית הספר, לא מקנה לו את הזכות להיות ארכי-נבזי. אתלט מחונן בעל נשמה טובה, מי צריך יותר מזה?

הבא בתור הוא ארטי אברמס, נכה המרותק לכיסא גלגלים המכהן כגיטריסט הרשמי של הלהקה. חלומו הגדול של ארטי הוא להתגבר על המגבלות הפיזיות שלו ובזכות הלהקה הוא גם מגשים את החזון. במהלך העונה ארטי מגלה שלרומנטיקה ולאהבה לעולם הריקוד אין גבולות.

על כל המקהלה הזאת מנצח וויליאם (וויל) שוסטר, המורה לספרדית אשר בעצמו למד באותו בית ספר תיכון. ויליאם זוכר חסד נעורים ללהקת גלי, ועל כן מנסה בכל כוחותיו להחזיר עטרה ליושנה ולהפוך את מקהלת 'כיוונים חדשים' לדבר הכי חם בבית הספר. וויל משקיע את כל מרצו כדי להוכיח לתלמידיו שאין דבר העומד בפני הרצון. וכן, הוא בעצמו זמר ורקדן מוכשר במיוחד:

ובכן, כל זה היה רק טעימה קטנטנה, ממש על קצה המזלג מהעונה הקסומה שמתקרבת אלינו בצעדי ענק!

ולמי שכבר לא יכול לחכות, הכנו לכם הצצה קטנה לחדר החזרות של החבורה: מסתבר שקורט וחברותיו ללהקה מתאמנים כבר מספר שבועות על ריקוד מיוחד בהשראת ערוץ 24. משה פרץ - מאחורייך!

גלי בערוץ 24: החל מיום שני הבא בתאריך 5/11

>>בקרוב: עודד מנשה עושה לכם טוב - רוצים להתארח באולפן?

™and © 2XXX, Twentieth Century Fox Film Corporation. All rights reserved.