אין תמונה
הפלייר שמסתובב בלאס וגאס

התומכים במועמדת הרפובליקנית לסגנית הנשיא שרה פיילין, מושלת אלסקה, מסתובבים עם סיכה שעליה הכיתוב "המדינה הכי קרה – המושלת הכי חמה". פיילין, שהגיעה פעם למקום שני בתחרות מלכת היופי של אלסקה, הולכת גם לרקוד בעירום על במה בלאס ווגאס. ככה מדוות סוכנות הידיעות איי.פי.

זה היה טיזר. ועכשיו לסיפור האמיתי: אם את דומה לשרה פיילין, יש לך סיכוי לזכות בעשרת אלפים דולר. זה הסכום שמועדון החשפנות "פרדייס" בלאס וגאס מציע כפרס ראשון בתחרות שנערכת לכבוד האישה המדוברת ביותר בארה"ב בחודשיים האחרונים.

המשימה קצת יותר מורכבת מסתם להיראות כמו המועמדת לסגנית הנשיא בלי בגדים. מארגני התחרות רוצים לראות את החשפניות בפעולה, ונותנים ציון לבחורה שתדע להתדיין בצורה המרשימה ביותר. מצד שני, אם ראית את שרה פיילין מדברת, אתה בטח יודע שרוב החשפניות יצליחו לעשות את זה יותר טוב ממנה.

אגב, התחרות תיערך ב-23 לאוקטובר, אז אם נשים במשקפיים בשנות ה-40 לחייהן עושות לך את זה, יש לך עוד זמן לקנות כרטיס.

ואם כבר שרה פיילין, אז למה לא סרט פורנו?

אתר מודעות הדרושים קרייגליסט פרסם לא מזמן מודעה של סטודיו לסרטים פורנוגרפיים שמחפש שחקנית שדומה לשרה פיילין. הם מציינים ש-No anal required. המודעה התפרסה בספטמבר, אז אנחנו מניחים שהסרט כבר בתהליכים מתקדמים. אבל אנחנו מבטיחים לספר לך ברגע שהוא ייצא לאקרנים.