איך כבר צהריים? לך לראות סרט

אין תמונה
ההמלצה הראשונה: סרט על הומו שלא הצליח להיבחר. בלי שום השלכות על הפוליטיקה הישראלית, כן?

לא ראינו, אבל הנה סרט שיוצא לאקרנים ביום הבחירות ועושה רושם של כדאי. מילק, שביים גאס ואן סאנט ("סיפורו של וויל האנטינג", "איידהו שלי"). השחקנים – שון פן וגו'ש ברולין. למה כדאי? כי הוא מציג את סיפורו של אחד המנהיגים הגדולים ביותר שהיו יכולים להיות לארצות הברית, הארווי מילק, נבחר הציבור הראשון שהיה הומוסקסואל מוצהר, אבל גם נרצח בגלל זה. אולי יהיו לזה כמה השלכות מעניינות על המצב אצלנו – אבל את זה נראה אחרי תוצאות המדגם.

ההקרנה (בתשלום, בתשלום) תתקיים ביום הבחירות, בשעה 14:00 בצהריים, בקולנוע לב דיזינגוף בדיזינגוף סנטר.

כבר אחר הצהריים? מעולה. שרוף שעות על טורניר פוקר באינטרנט

זה בא בשלבים: קודם קרא את הסדנה שלנו כדי לחסוך מעצמך פדיחות. ואז תעשה לעצמך מנוי בוויקטור צ'נדלר. עכשיו תתחיל להמר, ותתחיל מהבליינדים של 2 ו-4 סנט – כך תוכל לשרוף את הכסף ממש לאט.

היה לך יום ארוך. שב, תראה משחק, שתה בירה

אין תמונה
תוצאות המדגם: 2-1 לברזיל

ברבע לעשר בלילה מתקיים משחק ידידות ברזיל איטליה (משודר בספורט 2, ערוץ 53). זה הזמן להזמין את החבר'ה ולהתרסק על הספה – לא לפני שהשגת חבית 5 ליטר בירה של היינקן.

ובלי שום קשר לשעה ביום – לך לשתות

שני הפאבים של "מייט" (דיזינגוף 226, פלורנטין ויטאל 2, תל אביב) יפתחו ביום הבחירות כבר בשעה שתיים בצהריים, ובמהלך כל היום יתקיימו תחרויות וטורנירים של פול. משחק פול ב-10 שקל, פייטים של טובורג גם -10 וגם צ'ייסרים ב-10.

באוונגרד (הברזל 3, רמת החי"ל, תל אביב) תקבל חצי ליטר סטלה על חשבון הבית על כל הזמנה של מנה עיקרית מתוך התפריט בהצגת ספח הבחירות.

אין תמונה
1+1+1+1

במסעדת דיטה (רוטשילד 45, תל אביב), תקבל כל היום 1+1 על כל האלכוהול.

בסניפי פראג הקטנה (אלנבי 56 תל אביב, בן גוריון 83 בת ים, המנופים 8 הרצליה) תקבל Happy Hour למשך כל היום: חצאי ליטר של בירות ב-15-18 שקל, שוט וודקה ב-15 שקל, שוט ויסקי ב-20 שקל.

בפרידה קאלו (לילינבלום 43, תל אביב), תקבל 1+1 על כל האלכוהול כל היום, בהצגת ספח הבחירות.

במסעדת קולומבוס (אבא אבן 4, הרצלייה פיתוח) תקבל 1+1 על כל האלכוהול לאורך כל היום, בהצגת ספח הבחירות.

גם כל היום: לך לשחק ב-Wii

אין תמונה
להפסיד לילדים בני 9 ב-Wii. נשמע טוב

לא סתם – עם אנשים אחרים שאתה לא מכיר. ואולי גם עם כמה ילדים, אבל בקטנה. לאורך כל יום הבחירות טורנירים של קונסולת המשחק Wii יתקיימו מחוץ לחנויות סווטש בקניון עזריאלי בתל אביב וקניון מודיעין. כל טורניר יימשך כשעה, ומי שצבר את מספר הנקודות הגבוה ביותר יזכה בשעון סווטש מתנה.

כל אחד יכול להירשם, אבל ההרשמה עולה סכום כלשהו (סמלי, אומרים לנו).

אם אתה כבר בקניון, קנה לעצמך כמה משחקים

רשת באג יוצאת ביום הבחירות במבצעים. נגני MP3החל מ- 9.90 שקל, מחשבים ניידים של DELL ללא מע"מ, נגן איפוד נאנו6GB ב-899 שקל - וחמישים אחוז הנחה על משחק שני על כל מגוון המשחקים.

המבצע יתקיים בכל 45 סניפי רשת באג ברחבי הארץ.

האופציה הכי קלה: תישאר בבית. גשם בחוץ, לא? קרא ספר טוב

מודן בדיוק הוציאו תרגום ל"הדרך" של קורמאק מקארתי, הסבא האמריקאי המתבודד והקשוח שכתב את "לא ארץ לזקנים". עוד לא קראנו את התרגום אבל המקור הוא מופת של כתיבה וספר אפל ופוסט-אפוקליפטי, בדיוק מהסוג שתרצה להתחיל איתו עכשיו, כדי שתוכל להתבודד איתו אחרי שיוודעו תוצאות.

אם נשאר זמן: לך להצביע

אם אתה יכול לדחוף איזה חצי שעה בין פאב לפלייסטיישן, עשה טובה ולך לשלשל איזה פתק. אפילו אם זה למפלגת הסמים והשואה. כמעט מיותר לציין כמה הבחירות האלו קריטיות, כמעט מייאש להבין כמה מעט כוח יש לנו להשפיע על הדרך שבה מנהלים לנו את המדינה. אז כשכבר נותנים לך את הכוח, קח. זה לפחות יקנה לך את הזכות* לקטר בכבוד בשנתיים וחצי הבאות.

* הזכות בטלה במקרה שהצבעת לעלה ירוק (איחוד או מאוחד).