ג'ן ווילק, דוגמנית בת 32 מטקסס שבארה"ב, החליטה להרים קמפיין של גיוס המונים ברשת. אבל בניגוד לאנשים שעושים את זה בשביל צרכים בסיסיים חיוניים, מטרות חברתיות מרגשות או לצרכים מקצועיים שיכולים לשנות את מסלול חייהם - ג'ן דווקא עשתה את זה מסיבה אחרת לגמרי. 

הדוגמנית ביקשה לגייס 10,000 דולר כדי "לבנות מותג", שהוא היא בעצמה. היא כותבת על כך שהיא עובדת קשה, הולכת למכון כושר, מקפידה על תזונה נכונה, אבל שאורח החיים שלה דורש הרבה הוצאות כספיות - כמו על טיפוח שיער, שופינג וביקורים אצל הקסומטיקאית - והיא פשוט חייבת עזרה. אבל חכו, עדיין אל תכינו את הממחטות.

A photo posted by Jen Wilke (@wilkejen) on

ג'ן כתבה שהיא בעיקר מבקשת מהגולשים באתר לתרום לה כסף כדי שתוכל לכסות את ההוצאות שבהתארגנות והגעה למסיבה שעורך מגזין הגברים מקסים, לכבוד רשימת 100 הנשים הכי לוהטות. מישהו הרי צריך לממן לה שמלה, מאפר, מעצב שיער ולימוזינה, ולמה שזו תהיה היא בעצמה כשאפשר שאתם תעשו את זה?

אם זה לא מספיק חצוף מצדה, ג'ן גם אמרה שהיא תשמח לכסף בגלל שהוא יעזור לה בעתיד (בניגוד לאלה שכסף לא עוזר להם?) ויאפשר לה לבנות חיים יפים יותר (בניגוד לאלה שמעדיפים אותם מכוערים וקשים). 

A photo posted by Jen Wilke (@wilkejen) on

אבל כמו שאומרים - פראיירים לא מתים, הם רק נכנסים לקישור הזה ותורמים לדוגמנית כסף. בינתיים היא הצליחה לאסוף 910 דולר מ-32 איש, בתוך 12 הימים בהם הקמפיין באוויר. הפרסים, אגב, הם סלפיז של ג'ן שנשלחים לאימייל ותמונות חתומות שלה, שזה בכלל דבילי - כי אנחנו כבר מצאנו כאלה בעצמנו, לגמרי בחינם.

A photo posted by Jen Wilke (@wilkejen) on

A photo posted by Jen Wilke (@wilkejen) on

A photo posted by Jen Wilke (@wilkejen) on