ללמוד מבקהאם להביא בחורות / David Beckham Homme

אין תמונה
המטרוסקסואל מת, יחי הגבר-גבר. בושם דייויד בקהאם

דייויד בקהאם משיק בושם חדש, זאת כבר סיבה לדאגה. האם בקסי הפך נזקק עד כדי כך שהוא צריך עוד בושם או שאולי הוא לא חש את עצמו מספיק כאייקון אופנה מטרוסקסואלי לתפארת? יכול להיות בכלל שדייויד המתבגר, שיחגוג 37 במאי הקרוב, דווקא מנסה לברוח מאותה תדמית 'מטרו', שכה דאג לטפח בעבר – על האריזה הוא מצולם כמעין ג'יימס בונד דה-לה-שמעטא ונראה גבר-גבר אמיתי.

בלי כל קשר לסיבה שהביאה אותו לצאת עם David Beckham Homme, אני מוכרח להודות שמאוד הופתעתי כשהרחתי אותו לראשונה. הנה לנו סופסוף בושם מספיק ייחודי ואשכרה מריח טוב. ריח דומיננטי וסקסי, חריף עם טאץ' חמוץ מתוק, שחובבי הז'אנר עשויים להתלהב ממנו מאוד. הבעיה היא שבדיוק כמו במקרה של בקהאם האדם – כבר לא מדובר בקונצזנצוס. הריח כמו דיוויד עצמו הפך לעניין סובייקטיבי.

הבקבוק עצמו והלוגו שמוטבע עליו מעוצבים להפליא אם כי די מגלומנים, אבל הי, זה בכל זאת בקהאם. הוא מבטיח לכם שילוב מעודן של גוונים עציים מתוחכמים, רעננות ארומטית של הדר, ג'ינג'ר, אורן ורמז של פלפל לוהט בשילוב עם עץ קשמיר, עץ מהגוני, פצ'ולי, רוזמרין ומאסק עור. זה לא מריח כזה גיי כמו שזה נשמע. כן, יש משהו קצת מאומץ ולא אותנטי ברמה "הגברית", אבל שוב – מדובר בבושם חורף סקסי ביותר. ואם הריח הזה עושה את זה לויקטוריה, למה שהוא לא יעבוד גם על כוסיות ישראליות?

מחיר: 329.90 שקלים לבקבוק 50 מ"ל

הלם, ולא במובן החיובי של המילה / CK SHOCK

אין תמונה
לא עומד במבחן הרחוב. שוק של קלווין קליין

כשענת המפיקה המקסימה הציעה לי את המוצר החדש לבית קלווין קליין, SHOCK, התנפלתי עליו כמו ערס על גורמט וקרעתי את העטיפה בפראות. הייתי משוכנע שמצפה לי שם בפנים תחילתה של ידידות מופלאה – שלא נאמר, רומן לוהט – אבל כגודל הציפייה כך גודל האכזבה. יותר מאכזבה, מדובר בזעזוע אמיתי. שוק, בדיוק כמו שמו. לו רק הריח יכול היה להבריק כמו הבקבוק עצמו. שחור, נקי, לא מתחכם. נראה כמו וריאציה ל-CK B הנפלא עם הכיתוב SHOCK בירוק ניאוני עליו. אבל לא, זה מרגיש יותר כמו פרודיה על אותו בושם מיתולוגי. כאילו אדון קליין החליט לייצר בדיחה ממש לא מצחיקה על חשבוננו.

הריח של שוק הזכיר לי את מי הקולון של שנות ה-80 הזכורות לשמצה, יש בו משהו מאוד מתוק ובעיקר מאוד לא נעים. על אף שהייתי נחרץ כל כך לגבי ריח, החלטתי לבסס את עמדתי הלכתי לעשות מבחן שוק. ערכתי סקר בין כל מכריי, בתקווה שיימצא זה שיאהב את הבושם ויקבל ממני את הבקבוק. מבין הגברים להם הצעתי אותו לא היה בנמצא ברנש אחד שראה בו את הניחוח הבא שלו.

מחיר: 349 שקלים לבקבוק 100 מ"ל

חגיגה בנוסח ג'מייקה / PUMA JAM

אין תמונה
זורם איתך לפיק אפ וגם למשרד. בושם פומה ג'אם

הייתי קצת סקפטי לגבי הבושם החדש של המותג הספורטיבי הכי מגניב בסביבה, פומה. מצד אחד הם יודעים מה הם עושים בכל מה שקשור בבגדים ונעליים, מצד שני בשמים אף פעם לא היו הצד החזק שלהם. ובכל זאת, הבייבי החדש, PUMA JAM, הצליח להפתיע אותי – ובגדול.

הניחוח המתוחכם אך הקליל והאנרגטי שלו משלב איזון של תווי בושם נצחיים ועכשוויים. כשמו כן הוא – מוסיקלי. יש בו הרבה רגאיי וביקיני על החוף בג'מייקה, יחד עם היפ הופ שכונות וגרפיטי בהארלם. הוא בעיקר מודרני ורענן מאוד. יש בו מן הסבוניות החמצמצה עם טוויסט מתוק אננסי. הוא כמעט מעורר תיאבון ובהחלט עושה חשק לדרינק אקזוטי. מצוין ללילה סוער בפיק אפ בר השכונתי באותה מידה שהוא מתאים מאוד כבושם קז'ואל למשרד. הוא זורם איתך לאן שאתה לוקח אותו.

מכל הכמות הבלתי מבוטלת של בשמים שיצא לי לקבל השנה, זה הבושם הראשון שאני מתכנן לרכוש בעצמי כשהוא ייגמר (אפילו המחיר שפוי ביותר). יש להניח שזה גם יקרה די בקרוב מאחר ואני משתמש בו בכמויות מסחריות, אפילו כשאני יוצא החוצה להוציא את הכלב. יש מצב שיש בו חומר ממכר כי בכל פעם שאני רואה אותו, אני נמשך אליו בצורה בלתי נשלטת, אבל זה בדיוק האפקט שאנחנו מחפשים בבושם, לא?

מחיר: 149 שקלים לבקבוק 100 מ"ל

הכי רשימת קניות בסופר / 212 VIP

אין תמונה
רק מנסה להזכיר את לילות ניו יורק. בושם וי.איי.פי 212

אחרי שכבר התמכרתי ל-212 SEXY, שהוא בהחלט אחד הבשמים היותר סקסיים שנתקלתי בהם בעשור האחרון, ואחרי שפצחתי השנה ברומן לא מחייב עם 212 POP האח הצעיר והחביב, הגיע 212 VIP השחצן והרס את כל המוניטין המשובח שבנתה קרולינה הררה הניו יורקית. על האריזה כתוב: "Are you on the list?", יעני סלקציה ללקוחות מכובדים שתמיד טובה לפאסון, אבל הריח עצמו הוא הכי רשימת קניות בסופר.

אולי מאחר ושילבו בתוכו ניחוחות של וודקה וג'ין (מה ששמעתם) הבושם מתאים לערב שכרות על הבר, כשאתה גם ככה מדיף ריח חריף של אלכוהול ואז זה משתלב נהדר. מי כמוני, שמאוהב בניו יורק ובחיי הלילה הסוערים שלה, היה אמור להתלהב מבושם שכזה, אבל בפועל החיבור הזה לא התקיים.

כל ה"מסביב" כל כך מוקפד – עיצוב האריזה וגם הבקבוק המדויק, שמעוצב כמו קפסולה הייטקיסטית – שממש עצוב לגלות שהניחוח ריק מתוכן. כנראה שהם כל כך רצו לקלוע למוחו של הבליין הניו יורקי, ובגלל זה יצא להם זול, חלול ודי חסר מודעות עצמית. יש לי תחושה שהציידים הטובים באמת של לילות ניו יורק ימשיכו להיצמד ל-212 SEXY שלהם. אני יודע שאני אמשיך.

מחיר: 520 שקלים לבקבוק 100 מ"ל

>> סקס או וודקה? מה הכי כדאי לעשות בפריז?