כיסויים מעוצבים לקסדות: Helmet Dress

אין תמונה
כיסוי קסדה ברצלונה. אנחנו מתאפקים, באמת

יש לך אופנוע? יש לך קסדה? מרגיש גבר? הנה שיטה מצוינת להרגיש קצת פחות: לך ורכוש לעצמך כיסוי מעוצב לקסדה. מדובר על "בד אלסטי וגמיש" אותו תוכל להלביש על הקסדה שלך, במטרה, ובכן, לקבל לוק "בהשראת הטרנדים הבולטים בזירות האופנה העולמיות". מדובר על דפוסים בסגנונות שונים, כמו קומיקס, ספארי, נקודות, שחור לבן ועוד. הכיסויים האלה מעוצבים על ידי מיטב המעצבים המובילים בתחום ו –

אנחנו נעצור פה. אגב, באמת שניסינו לבדוק את המוצר ברצינות, אבל אנשי המערכת שקיבלו את המוצר לידיהם סיימו כשהם שמים אותו על הראש ומבצעים קפיצות ראש דמיוניות לכיור במטבח לקול תשואות יתר חברי המערכת.

למה כן: הממם. היינו צריכים להתאמץ פה, אבל אולי, במידה ו, יכול להיות, יש סיכוי ש, אתה חושב שהקסדה שלך דהויה מידי, או סתם לא מושכת תשומת לב. ואתה רוצה שהיא תמשוך תשומת לב. אנחנו ממש, אבל ממש, משתדלים לא להכניס פה בדיחה על הנטייה המינית שלך.

למה לא: זאת אומרת, למה לא לשים על הקסדה שלך בד צבעוני וגמיש? מתוך כל הסיבות שעולות לנו לראש (וקשורות לנטייה המינית שלך), יש אחת שקופצת לראש הרשימה: זה מרגיש כאילו אתה שם קונדום על הראש.

כמה ואיפה: 140 שקל, בדוכן Helmet Dress בקניון דיזנגוף סנטר, בקומה ה- 2 ליד "משקפשים" (בניין A ).

משקה איטלקי שדומה לקמפרי: אפרול

אין תמונה
אפרול. אדום עם אלכוהול. וזהו בערך.

קודם כל, וידוי: גמרנו את כל בקבוק האפרול שנחת על שולחננו היישר מהיח"צ. וידוי נוסף: עשינו את זה בשעות העבודה. וידוי אחרון: נתנו גם לחבר'ה מהחדשות לשתות קצת. אז אנחנו לא אחראים על הידיעות שאתם מקבלים היום בעמוד הראשי.

קצת עובדות: האפרול הוא "משקה איטלקי קל" שנרקח לראשונה לפני 90 שנים בצפון איטליה. הטעם שלו – שעליו נרחיב ממש תכף – מתקבל כתוצאה מערבוב של פירות הדר ושורשים שונים. זה יוצא משהו מר-מתוק שדומה לקמפרי. אחוז אלכוהול: 11.

למה כן: היו במערכת כמה אנשים שאשכרה הנהנו בראש כשנתנו להם לשתות. התגובות שלהם נעו בין "עם קצת קרח זה יהיה סביר", "עם קצת תפוזים זה יהיה טעים", ו-"זה לא מגעיל". וברצינות: מדובר על משקה לא נוראי, ומסתבר שהצבע האדום והריח המתקתק מושך אליו בנות ממש כמו סייל בזארה. ולגבי טעם אישי – אם אתה אוהב משקאות מתוקים, אתה עלול ליהנות מהאפרול לכמה רגעים. ועוד סיבה אחת מצוינת: בקמפיין הפרסומי של אפרול נוהגות לככב בחורות כמו זאת.

למה לא: הציון הממוצע שהאפרול קיבל הוא 3 מתוך 10. ההגדרה הטובה ביותר שהצלחנו לסכם מתוך שלל התגובות השליליות, היא שהמשקה הזה מתאמץ להיות קמפרי וזה לא מצליח לו. מה שמוביל אותנו לסיבה נוספת – אם הוא לא טעים כמו קמפרי, למה הוא עולה כמעט אותו דבר?

כמה ואיפה: בסביבות 120 שקל בחנויות המובחרות.