אוי ואבוי, זה באמת מה שאתה חושב שזה רץ מולך עכשיו בפרסומת על מסך המחשב? אז זהו שלא, אבל הכל נורא נורא קרוב. בזמן שבמקום אחר בארץ ילכו אנשים להשתתף בפעילות אחרת שמרגישה כמו משהו (בחירות) אבל בעצם מביאה לאותה תוצאה, במקרה הזה כל מה שאתם חושבים הוא לא מה שבאמת אמור לקרות.

אמריקווסט

נסיעה ברכב עם הילדים נחשבת כבר שנים לאחד העונשים הגדולים יותר שהציווילזציה יכולה להטיל עלינו. אנחנו אולי חושבים שככל שהם מתבגרים הם גדלים ומפתחים סבלנות גדולה יותר, אבל האמת היא שהבעיות רק עלולות להפוך גדולות יותר כשאתה מתעסק עם בני נוער, בעיקר אם זה קורה בערב בסמטה חשוכה.

באנקר

בואו לא נברח מהאמת הקשה. אחרי הכל אין חומר דליק יותר מגבר בעולם כולו. דברים כמו תנועת כדור הארץ, שינוי בטמפרטורה או צלצול טלפון יכולים לגרום לנו להפוך אותנו מוכנים ומזומנים לסקס. לכן קצת קשה להאשים את הצד השני בכך שהוא חושד בנו באופן תמידי, גם אם בעצם בסך הכל ניסינו...ובכן, תראו לבד.           

הולצלנד

נו, אולי מספיק כבר? כל פעם שתראו תקריב על מישהי עם חולצה לבנה פתוחה שיושבת על הברכיים תחשבו על דברים מלוכלכים? לא נמאס לכם כבר להיות כאלה שקופים? הרי בטח ברור לכם בנקודה הזו שלא באמת נציג לכם קטע מתוך "מנקות לוהטות 2: נקמת הפוליש". אבל אתם בשלכם, אז שוב נצטרך להוכיח לכם את ההיפך.

דאבל איי

המיקום של מכונות צילום במשרד תמיד נראה כמו אתר ההיכרויות/הפדיחות הפוטנציאלי הגדול ביותר האפשרי. אולי זה בגלל שתמיד תגיע אליו בעמדת נחיתות עם כל הדפים האלה בידיים, בזמן שהיא תמיד תגיע לשם אלגנטית ומוקפדת. הדבר היחיד שנותר להתפלל אליו הוא שייגמרו הדפים ואז תוכל באמת להראות לה מי הגבר. או שאולי עדיף שהיא תעשה את זה בעצמה.

בובלישיוס

אזהרה: אין שום הצדקה פיזיולוגית, אינטליגנטית או מסחרית לפרסומת של מותג המסטיק הזה. הוא מנוגד לכל חוק ביולוגי אפשרי, לא מספק שום ערך מוסף שגורם לנו להעדיף את המוצר הספציפי הזה על אחרים, ובאופן כללי גם אין בו שום דבר שלא נראה כמו שהוא אמור להיראות. ועכשיו נראה אתכם לא רצים לקנות מסטיק.

רנו

לשם שינוי במקרה של הפרסומת הנהדרת הזאת לרנו אף אחד לא יכול להאשים אותנו. אין גבר אחד באופק במשך 30 השניות שלה, מה שלא אומר כמובן שמה שקורה בה לא יעניין אותך מאד. היופי הרציני באמת בה הוא שבסופו של דבר היא מוכיחה שבעניין של קור רוח ופתיינות, אין לנו באמת סיכוי מולן. החדשות הטובות הן שגם הן יכולות להגיד את זה.

>> 20 פרסומות שחצו את הגבול