makoland

תחרות "הכיתה של המדינה" יוצאת לדרך בניצוחה של המורה רוני דואני

ערוץ הילדים יבחר גם השנה את "הכיתה של המדינה". במסגרת התחרות יתארחו באולפן "המקום האמיתי" כיתות שהתנדבו למען הקהילה לאורך השנה ויציגו בפני המנחים והצופים את פעילותן המבורכת. צפו בריאיון עם רוני דואני ונועה לב-רן, ילדה שמשתתפת בתחרות, בתכנית הבוקר "יום חדש"

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 15/06/11 13:35:08 

ערוץ הילדים יבחר זו השנה השנייה את "הכיתה של המדינה". על התואר מתמודדות ארבע כיתות מכל רחבי הארץ שפעלו והתנדבו במשך השנה למען הקהילה. נציגי הכיתות הנבחרות יתארחו ב"מקום האמיתי" ויציגו את פועלן. התחרות תשודר בשעה 15:00 מדי יום בערוץ בהנחיית מנחי ערוץ הילדים.

מנחי ערוץ הילדים אז מי תהיה הכתה של המדינה? אולי הכתה שלכם? | יח``צ: פיני סילוק, יחסי ציבור

ארבע הכיתות שיגיעו לשלב האולפן ייבחרו על ידי המנחים והצופים על פי אופי ההתנדבות הרחב והמרשים ביותר וכן רמת ההשקעה וההתמדה בפעילות. מדובר בפעילויות התנדבותיות שונות, ביניהן: התנדבויות בבתי חולים, סיוע לקשישים ופרויקטים חינוכיים כדוגמת נושאי איכות הסביבה, אקולוגיה ונוספים.

במהלך השידור באולפן יתמודדו התלמידים בשתי משימות נוספות שההצלחה בהן תזכה את כיתתם בקולות נוספים. המשימה הראשונה תהיה משימה של שיתוף פעולה בין נציגי הכיתה באולפן והמשימה השנייה תכלול גם שיתוף של תלמידים מהכיתה שנמצאים בבית. הכיתה שתקבל את מספר הקולות הגבוה תזכה בתואר "הכיתה של המדינה" ובפרס שווה - קורס גלישה לכל הכיתה.

>>היכנסו להצביע ל"כיתה של המדינה"

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן