makoland

רוקד עם זאבים: ידידיה ויטל חוזר אל בעלי החיים

בזמן הצילומים לסדרה חדשה "מבצע קיפוד", נזכר ידידיה ויטל עד כמה הוא מתגעגע לבעלי חיים. דווקא עכשיו, כשהוא גר בתל אביב ומקסימום מגדל ג'וק בכיור, הוא נזכר בתקופה שהיה ילד וגידל כלבים, חתולים, ארנבים, יונים ואפילו עזים וחמורים

מקולנד | פורסם 28/11/10 14:06:25
מבצע קיפוד יח``צ: ניר בוקסנבאום, יחסי ציבור

סדרה חדשה שעולה לאוויר זה תמיד מרגש. אולי בגלל הזמן הרב שעובר בין תקופת הצילומים לזמן השידור, לצפות בסדרה שאני משתתף בה מרגיש לי קצת כמו קפיצונת אחורה במכונת זמן. את "מבצע קיפוד" הנהדרת צילמנו באמצע הקיץ הלוהט, ויחד עם כל צוות הצילום והשחקנים הזעתי ונשרפתי בחום של אוגוסט, בחוץ, בשטח, רחוק מהאולפנים הממוזגים. עכשיו תוכלו אתם לצפות בה בערוץ לוגי שלכם בטמפרטורת חדר נעימה.

כל מי שיצא לו לראות בעבר את הסדרה "נשרים" יכיר את הדמויות הראשיות, שבמקום להציל נשרים ברמת-הגולן מוצאים עצמם מטפלים בחיות-בר בבית-חולים וטרינרי מיוחד במינו, ושלא תחשבו שעובדים עליכם! את הסדרה צילמנו בגן-הזואולוגי ברמת-אביב וגם בתוך בית-חולים אמיתי, לחיות-בר בלבד, שממוקם בתוך הספארי של רמת-גן. אני מגלם את דמותו של בני, סטאז'ר צעיר לווטרינריה שעובד בבית-החולים. בני הוא קצת שלומיאל, טיפה מפוזר אבל נורא אוהב בעלי-חיים!

אין תמונה יו יו יו, ביצ'ס

לאנשים שרק לאחרונה הכירו אותי זה עשוי להישמע מפתיע, אבל בעלי-חיים תמיד היו חלק בלתי נפרד מהבית שלי. כשאבא ואמא שלי התחתנו, הם קיבלו במתנה עז, קראו לה פיקי והיא הייתה בת בכורה למשפחת בעלי-חיים ענקית שליוותה את המשך ילדותי ונעוריי.

העזים התרבו עם השנים ואני זכיתי לחזות בחלק מההמלטות שלהן, ללמוד להוציא אותן למרעה, להתבונן בהן אוכלות, ואפילו לחלוב אותן כשצריך.

חוץ מדיר העזים, היה גם לול מלא תרנגולות שהטילו ביצים טעימות עם חלמון צהוב-צהוב, כלוב לארנבים שהתרבו כמו שרק ארנבים יודעים, שובך עם יונים וצמד אתונות: אתון קשישה לבנה וחכמה בשם כרמלה ואחת צעירה וסקרנית שענתה לשם בלשית. אתון, סתם שתדעו, היא נקבת החמור. הנה, חסכתי לכם את החיפוש בויקיפדיה

גם כלבים וחתולים היו מתחלפים בחצר כל הזמן. לראשון קראו מענטש (איש ביידיש), אני לא זוכר מי נתן לו את השם, אבל אספנו אותו בטיול לנגב.

מנץ' היה כלב מדברי, בהיר, חכם ויפה. מעט מאוד זמן אחרי שהבאנו אותו הביתה הוא נעלם. חיפשנו אותו בלי סוף, נסעתי על האופניים בכל המושבה וקראתי בשמו. בסוף אמא של חברה טובה שלי מצאה אותו ליד המשרד שלה, חולני, רזה ומסכן. הבאנו אותו הביתה, האכלנו אותו וריפדנו לו את המלונה בשמיכות. יום למחרת, כשחזרתי מביה"ס, אמא הודיעה לי על פטירתו בטרם עת.

זו תמיד הבעיה עם בע"ח. כמו בני אדם, נקשרים אליהם ואז הם מתים,לרוב קצת יותר מהר מהרגיל. מה שנחמד, זה שתמיד אפשר לקחת כלב חדש. אחרי מענטש', הכוכב הראשי היה כלבלב מכוער, קטן ושחור, שאדם אנונימי הניח בפתח בתינו בערב ליל הסדר והחלטתי שבגלל שמישהו נתן לנו אותו, נקרא לכלב נתן. ונתן אכן היה הכלב הוותיק ביותר בחצר, כשלצידו התחלפו בערך מלאן כלבי-משנה וחתולים בכל הצבעים שהיו אלופי העולם בלכידת עכברים.

מבצע קיפוד יח``צ: ניר בוקסנבאום, יחסי ציבור

מאז שעברתי לעיר, כבר לפני כמעט שמונה שנים, אין לי חיות בבית. מקסימום שממית על החלון או ג'וק בכיור. כמה כיף היה לי לקבל פתאום תפקיד שיחזיר אותי לסביבת בעלי חיים, שיפגיש אותי מקרוב עם עופות דורסים, גרבילים חמקנים, זאבים תזזיתיים, קיפוד אחד מקסים ועוד מלא יצורים מגניבים. למרות שהסדרה מלאה בשחקנים נהדרים כמו מירב פלדמן, אמנון וולף, הילה סורג'ון וחמישיית ילדים מצוינים, הכוכבים האמתיים הם בעלי החיים ובעיקר בשבילם שווה להתמכר לסדרה.

אם אחרי כמה פרקים תמצאו את עצמכם מבקשים מההורים חיית מחמד חדשה, אל תאשימו אותי :)

כולכם מוזמנים לצפות ב"מבצע קיפוד" בערוץ לוגי, החל מ-30 בנובמבר (מחר), בימים א'-ה' בשעה 15:55. שידור חוזר ב-18:45 (לצופי HOT)

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן