makoland

איך יראו הפנים של מקולנד?

אנחנו עדין לא יודעים איזו דמות תייצג את אתר מקולנד, אבל אנחנו תמיד שמחים לשתף אתכם בציורים שאהבנו עד כה והשבוע אנחנו מרעננים לכם את הסופ"ש עם כמה ציורים חזקים במיוחד

מקולנד | פורסם 26/08/10 11:11:35
אלכס ליברמן הציור של: אלכס ליברמן | צילום: מקולנד

מוכשרים יקרים סוף שבוע נעים לכם,

אנחנו פותחים את סוף השבוע הקייצי הזה בכמה ציורים ששלחתם לנו ושאחנו ממש חייבים שתראו. אתם מציירים כל כך יפה שזה תענוג להסתכל בכל בוקר על הציורים שלכם.

בואו נתחיל את מצעד הציורים השבועי שלנו, הציור הראשון צוייר ע"י אלכס ליברמן, כמו שאתם רואים מדובר באיגואנה צבעונית המסמלת את צבעי קשת. איגואנה עוד לא הייתה לנו בתחרות, אנחנו יודעים שאתם חובבי חיות מושבעים ולכן לצייר לנו איגואנה זה בהחלט ציור מקורי שראוי להערכה רבה.

בתאל הציור של: בתאל | צילום: מקולנד

בתאל היקרה, החליטה לקרוא לדמות שלה "לולו", ככל הנראה מדובר בדמות נשית וצעירה, דומה קצת למר שמח, מה דעתם?

גד חכימי הציור של: גד חכימי | צילום: מקולנד

עכשיו קבלו את הציור שמעורר קינאה שבכלל מישהו יודע לצייר ככה,הציור שייך לגד חכימי, מדובר בדמות שהיא לא ממש חיה ולא ממש יצור אנושי אלא משהו לחלוטין שהומצא מפרי הדמיון.

יובל שטיין הציור של: יובל שטיין | צילום: מקולנד

הציור הבא הצחיק אותנו מאד, קבלו את הקוף שקוראים לו מקוף והוא שייך לצייר יובל שטיין, עצם הרעיון לחשוב על קוף שייצג את מקולנד זה גאוני בענינו שלא לדבר על השם המדליק!

ענבר אהרוני הציור של: ענבר אהרוני | צילום: מקולנד

ענבר אהרוני מביאה אלינו את מייקו, דמות הזיקית המדליקה והצבעונית שהגיעה אלינו מארץ אקזוטית רחוקה ואנחנו חושבים שדמות מחליפה צבעים יכולה באמת להתאים לאתר כייפי וצבעוני כמו שלנו.

מיכל לב הציור של: מיכל לב | צילום: מקולנד

קבלו את הילד הכי מקולנדי שאתם ראיתם עד כה, אם רובכם החלטתם שמקולנד היא חיה או יצור מיוחד, מיכל לב דווקא חושבת אחרת והיא חושבת שמקולנד הוא בכלל ילד כמוכם.

חברים, תמשיכו לשלוח אלינו ציורים למייל המצורף פה למטה ואולי תזכו בפרס מדליק ביותר!

>> לשליחת דמות

>> ל- 5 הציורים מהשבוע שעבר

>> לעוד ציורים של ילדים

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מקולנד   דמויות  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן