makoland

חדרי רחצה לילדים בלבד

חדר רחצה שנראה כמו תחנת כיבוי אש, אמבטיה בצורת טירה, כיור בצורת כדורגל ואסלות ומקלחונים שמותאמים לגודלם של ילדים. בעידן שבו הורים משקיעים כל כך הרבה כסף בחדרי הילדים, אי אפשר להשאיר את חדרי הרחצה שלהם מקופחים. קבלו כמה עיצובים מגניבים במיוחד

נטעלי גבירץ | mako | פורסם 05/09/11 13:30:53
אין תמונה מי כבאי של אבא?

העובדה שלמבוגרים ולילדים מבנה פיזי שונה מתבטאת בעיקר בשירותים ובאמבטיה. ישנן שיטות רבות על מנת להתאים את איזור הרחצה של הבית לגודלם וצרכיהם של ילדים, ועולם העיצוב העולמי, שלעולם אינו קופא על שמריו, מציע לבעלי היכולת והאהבה ליופי פטנטים ופתרונות מעוררי קנאה: חדרי רחצה לילדים בלבד, שכל הורה ישמח לבקר בהם, אבל יתקשה מאוד להשתמש בהם.

עיצוב שילהיב את הילדים ולא רק אתכם

המומחים באתר העיצוב האמריקני homedit מציעים להורים מלאי הכוונות הטובות לחשוב קצת לפני שהם יוצאים להרפתקה עיצובית, מאחר שהשירותים והאמבטיה הקטנים ישמשו את הילדים לזמן מוגבל בלבד. "אנו ממליצים לחשוב על הצרכים האמיתיים של הילדים, על מספר הילדים, ולא ללכת על נושא עיצובי שהילד מתלהב ממנו כרגע, אבל עשוי להפסיק לעניין אותו בקרוב. נושא של חוף ים, או בריכה יכול להיות משהו טוב שלא מתיישן, בניגוד לדמות מסרט חדש. מצד שני, דאגו לבחור עיצוב שילהיב את הילד ולא רק אתכם. לא משהו מורכב מדי או אבסטרקטי. וילון אמבטיה הוא בעצם תמונה גדולה, ויכול לשמש כפריט עיצובי מרכזי, ובזול. הכי חשוב: ודאו שהכל בטיחותי ובעל תקנים עולמיים".

אמבטיות מיוחדות

חברת העיצוב אמריקן סטנדרט, שמספקת בין היתר פתרונות מיוחדים לילדים לחדר הרחצה כמו שירותים קטנים וברזים עם הגבלת חום למניעת כוויות, הוציאה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה: אמבטיות לילדים בלבד. מדובר במסגרת אלומיניום שעליה מורכבת תושבת פלסטיק קלה בשלל עיצובים לילדים, עם מדרגה מיוחדת, שאמורה להיות בטיחותית ומהנה יותר לילדים, ליצור חיסכון משמעותי במים ולחוס על הגב הדואב של ההורה המתכופף. בין האמבטיות בסדרה תוכלו למצוא כאלו בצורת כבאית אדומה, טירה חלומית לבנות ועד. יש גם אמבטיות פשוטות יותר אותן ניתן לעצב בעזרת מדבקות מיוחדות שלבת הים הקטנה, בובספוג, אלמו, הסרט "מכוניות" ועוד.

אין תמונה כי נסיכה צריכה גם חדר רחצה של נסיכות אין תמונה בוב ספוג במקומו הטבעי אין תמונה גם בתולת הים הקטנה

אמבטיה בים

אתר המעצבים שלטרנס מציע מספר עיצובים שונים וייחודיים המצטטים את עולם המים והשיט, ומאמנים את הקברניט הצעיר לים הגדול. אפשר לשאוב מהעיצובים לא מעט השראה, אבל הפריטים המוצגים בתמונות הם בהזמנה אישית וחד פעמיים.

אין תמונה כל אמבטיה הופכת להרפתקה בים

מיני חדר רחצה

חברת סנינדוזה הפורטוגזית יוצרת חדרי רחצה ילדותיים, אבל נקיים ומינימליסטיים ביותר. בקולקציה המיוחדת שנקראת " WC קידס", תוכלו למצוא את כלים סניטריים שמתאימים לצרכיהם וגדלם של ילדים. מעצבי החנות מציינים שרצו לייצר סביבה שמחה ועליזה עבור הילדים, נטולת רעש, כשהכל נמצא נמוך, ושום דבר לא מחוץ להישג יד קטנה, מה שיוצר תחושת עצמאות וביטחון אצל הילד.

אין תמונה ילדים קטנים גם מתקלחים במידות קטנות

כיורגל

במיוחד עבור ילדים שחולים על כדורגל, המציאה חברת העיצוב האיטלקית "מרידיאנה" את הכיורים החמודים האלה. המחשבה היא שכיור כזה יכול לתת אווירה ספורטיבית לחדר האמבטיה, ולגרום גם לילד הכי היפראקטיבי לצחצח שיניים. יש רק לקוות שהאתלט הצעיר לא יחליט לבעוט את הכיור היוקרתי בוולה.

אין תמונה נראה אתכם מוצאים ילד שלא יסכים לצחצח שיניים בכיור כזה

סוויטה לילדות

בדרום קוריאה החליטו לעצב חדר רחצה מיוחד לבנות קטנות, וב"תערוכת העיצוב ה-26 של קיונגהיאנג" הוצגה ה'סוויטה' הזאת, שקיבלה את השם "פוטו". מדובר בסט של אמבטיה, כיור ומראה שישמחו את לבבה של כל ילדה חובבת ורוד. למראה יש צורה של תפוח, הארונית נראית כמו צעצוע מוגדל מבית בובות והאמבטיה המצויירת פשוט מגניבה. בחברה מבטיחים, לאור ההצלחה בתערוכה, שבקרוב יציעו את הסדרה למכירה בשלל צבעים.

חדר רחצה ילדות חדר רחצה שנראה כאילו נשלף מבית בובות | צילום: mako

לוח וקיר

ברשת העיצוב האמריקנית HGTV מציעים רעיון עיצובי נחמד שהופך את חדר הרחצה לעוד חדר משחקים: במקום קיר החרסינות הישן, הם ממליצים להורים ליצור קיר שהוא בעצם לוח שעליו יוכלו הילדים לצייר ציורים.

אין תמונה בטוחים שלא מדובר בחדר המשחקים?

>> איך תעצבו חדר ילדים לפי הפנג שווי?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן