makoland

בריטניה: ילדה בת 7 רוקדת ומשחקת כדורגל – ללא גפיים

במהלך אליפות העולם האחרונה באתלטיקה, עמד עולם שלם בציפייה לראות את אוסקר פיסטוריוס - קטוע הרגליים הראשון שרץ באולימפיאדה. אולי בעוד כמה שנים נצליח לצפות כולנו באלי צ'ליס, ילדה בריטית בת 7, משגעת את עולם הכדורגל. צ'ליס שגפיה הוסרו בניתוח כשהייתה בת שנה - התקבלה לאחרונה לנבחרת הכדורגל של בית ספרה

חדשות 2 | חדשות | פורסם 19/11/11 14:40
הסיפור המדהים של אלי צ'ליס אלי צ'ליס והרגליים הביוניות | צילום:

מדי פעם אנו נחשפים לסיפורי גבורה של נכים, שלמרות מוגבלותם עוסקים בספורט ואף מגיעים להישגים משמעותיים. נדמה כי סיפורו של אוסקר פיסטוריוס, רץ השליחים הדרום אפריקני נתן השארה לרבים - כמו גם לאליס צ'ליס הבריטית בת ה-7.

לאחרונה, הצליחה צ'ליס להתקבל לנבחרת הכדורגל של בית ספרה, תוך שהיא נעצרת בפרוטזות מיוחדות שמאפשרות לה לרוץ בצורה יציבה וגם לבעוט בכדור. במקביל, ממשיכה צ'ליס לרקוד בלהקה המקומית. "לא חשבנו מעולם שהיא תוכל לעשות את זה. אין ספק שהיא הילדה הכי אמיצה שאני מכירה", סיפרה אמה הגאה לעיתון "הסאן" הבריטי.

"היא אוהדת שרופה של ארסנל", אמר אביה פול, "אנחנו יושבים שנינו ורואים את כל המשחקים. אני מקווה שהיא תוכל להפוך לשחקנית, יכולות הכדרור והשליטה שלה בכדור הן אדירות. זה מדהים לראות אותה על מגרש הכדורגל".

ארבע גפיה של צ'ליס הוסרו בניתוח לפני כשש שנים, לאחר זיהום חריף שהתגלה בגופה. מאז היא למעשה נעזרת בפרוטזות בידיה וברגליה, כשמספר פעמים היא מחליפה את הפרוטזות ברגליים ביוניות לאימוני הכדורגל והריקוד.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: ילדה   בריטניה   נכה   כדורגל   ריקוד  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן