makoland

משחק ממכר חדש בפייסבוק -"cityville"

משחקים בחווה? עזבו אתכם, זה כבר פאסה. חברת המשחקים של פייסבוק , זינגה", הודיעה השבוע שהם עובדים על משחק חדש שעומד לצאת ממש בקרוב ועתיד להיות הדבר החם הבא

מקולנד | פורסם 01/12/10 13:47:27

 

המשחק הממכר החדש, שנקרא "cityville", עובד בדיוק על אותו עיקרון של המשחק simcity, לאלו שמכירים. לא מכירים? נו, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

במשחק השחקנים צריכים להקים עיר מודרנית, לנהל אותה ולדאוג לצרכיה, מרכבות ועד בניית בתים. בקיצור, כל מה שיש בעיר רגילה ומודרנית. כמו בכל משחק של "זינגה", גם במשחק הזה תוכלו לשחק עם חבריכם אך תהיה אפשרות נוספת להעסיק את חבריכם ולתת להם לנהל בית קפה או מוסדר ציבורי בעיר. החידוש הנוסף שיהיה במשחק הוא אפשרות התלת מימד, כלומר שתהיה אפשרות לשחק ממספר כיוונים.

השמועות בטחות שהמשחק יהיה ממכר יותר ממשחק הדגל של החברה, הלא הוא פאארמוויל. את התשובה נקבל בשבועות הקרובים, אז יצא המשחק, והוא יהיה זמין בחמש שפות. לרוע המזל, עברית היא לא אחת מהן.

לא יודע מה איתכם אבל לפי הסרטון של המשחק יש לו גרפיקה יותר יפה מהמשחקים הקודמים וגם הוא נראה יותר ממכר, כך שלא תשתעממו אחרי חמש דקות של משחק ותוכלו להנות משלל אפשרויות חדשות שמחכות לכם.

>> סופר מריו חוזר ובגדול - כנסו לראות

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: משחק   זינגה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן