makoland

לפני כולם: ההופעה של ג'סטין ביבר

נמרוד קמר נסע לראות את ג'סטין ביבר באנגליה, היה היחיד שקנה בירה וראה את כוכב הפופ הכי חם בעולם מארח את ווילו סמית', מעלה לבמה ילדה בריטית ונוגע לה בסנטר. היה ביברמאניה

נמרוד קמר | mako | פורסם 07/03/11 08:57:29
ג'סטין ביבר בהופעה בחול ג'סטין ביבר בהופעה | צילום: Matt Kent, GettyImages IL

נסעתי לאנגליה עם חברה טובה כדי לראות את ג'סטין ביבר לפני כולם. למה? כי לא יכולנו לחכות לבואו לארץ וכי ווילו סמית' לא מגיעה להופעה בתל אביב. הייתי בן ה-20 פלוס היחיד בקהל, של בנות היסטריות שילמדו בעתיד באוניברסיטאות סאסקס או אסקס. האצטדיון היה ממש סמוך לתחנת הרכבת של העיר, הגענו מלונדון תוך שעתיים. זאת הייתה ההופעה הראשונה של ג'סטין באזור. קנינו כרטיסים מספסרים ב-70 פאונד כל אחד.

רק אני התלבטתי אם לקנות בירה

בפנים רק אני התלבטתי אם לקנות בירה. בסוף הלכתי וחזרתי באמצע השיר האמצעי של ווילו סמית', ממש לפני שהיא מעיפה את השיער. לא הבנתי למה לא שפכה צבע על השיער כמו בקליפ, ורק ראו צבעים בוידאו. בכל אופן היא הייתה באובר אול ירוק מפיל.

ג'סטין ביבר בהופעה בחול 5 10, 9, 8, 7, 6, 5... ג'סטין ביבר בהופעה | צילום: Matt Kent, GettyImages IL ג'סטין ביבר בהופעה בחול 3 מה הם קשורים. ג'סטין ביבר בהופעה | צילום: Matt Kent, GettyImages IL

הספירה לאחור לג'סטין החלה ב-14 דקות. הקהל נעמד בדקה האחרונה על הכיסאות, אחד עשרה שניות לסוף התחלתי בעצמי לצעוק 11, 10, 9, 8 וכולם הצטרפו. השירים הראשונים היו חדשים. אף אחת לא זמזמה את המילים. בין לבין היה רספקט עצמי חמוד לסרט "אף פעם אל תגיד אף פעם", סרטונים של ג'סטין הקטן, הפעם הראשונה שפגש את אשר, ואז גם היה קאבר לשים של אשר מהגראמי.

ג'סטין העלה מישהי לבמה ונגע לה בסנטר

השיר הממש מוכר הראשון של ג'סטין היה "סמייל". כולן שרו "יו סמייל איי סמייל". ג'סטין היה בחליפה לבנה ואז הוריד ונשאר עם טי שירט אפור מנצנץ. אחד השיאים היה כשעלה על לב מתכתי עם כיסא בתוכו שריחף מעל הקהל. כמעט נגענו. חשבתי שזה הולך להיות "סאמבדי טו לאב", אבל זה שיר קצבי ומסוכן לעמוד בתוך מתקן כזה. בסוף ג'סטין שר על הלב כמה שירים מלודיים חדשים.

ג'סטין ביבר בהופעה בחול 1 בגודל טבעי. ג'סטין ביבר בהופעה | צילום: Matt Kent, GettyImages IL

אחר כך ב"בחורה פנויה אחת פחות" הייתה הפתעה, ג'סטין עשה הקדמה במבטא בריטי ממש מושקע ובאמצע העלה מישהי מקומית והקדיש לה כל מיני דברים. אפילו נגע לה בסנטר. היא לא הוציאה מילה. כל אחת בקהל הייתה בטוחה שג'סטין עושה עליה מוב.

"ביליברס" זה מאמיני ג'סטין

ווילו סמית' חזרה לדואט, כולם אמרו שגם וויל סמית איפשהו בקדמת הבמה. המאבטחים המבוגרים הכניסו עוד אטמים לאוזניים. בטוויטר המצאתי סולמית חדשה: "ביברמניגהאם" באנגלית. חוץ מזה גיליתי עוד שתי מילים - "ביליברס" (מאמיני ג'סטין) ו"טייק א בריב'ר" (להירגע מג'סטין).

בדקתי מי עשה סטטוסים מעניינים לג'סטין בטוויטר וגיליתי אלפים. השיר הכי חזק היה "איני מיני" עם כפיל לבן של שון קינגסטון. ממש לפני "בייבי" ג'סטין עשה מייקל ג'קסון אחד וחתך. בהופעות ילדים אין הדרן, כשמדליקים את האור כולם מתפנים לרכבת הביתה.

ג'סטין ביבר בהופעה בחול 4 מרגש. ג'סטין ביבר בהופעה | צילום: Matt Kent, GettyImages IL ווילו סמית' שרה איתו. ווילו סמית' | צילום: Chris Lopez, GettyImages IL

>> ליידי גאגא אירחה את הילדה בת ה-10 ששרה כמוה

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן