makoland

הגלגלים של סופר מריו

הכי גיק שיק: חובב נלהב של סופר מריו החליט להפוך את השברולט שלו למקדש לצמד האינסטלטורים

נעם וינד | mako | פורסם 26/06/11 04:03:54

Super Mario Kart Xtreme ,סופר מריו קארטינג ככה יעשה לגיבור ילדות | וידאו WMV: אור גץ חובב מושבע של סופר מריו, המשחק הפופולרי בקונסולת נינטנדו, בשם שרוד גרייר, בן 25 מג'ורג'יה שבארה"ב, חשב על דרך מקורית להביע את אהבתו הרבה למשחק שתופס חלק משמעותי בחייו.
חשב וחשב ולפני חמש שנים הכין סקיצה ממוחשבת לאיך שהאוניה האמריקאית שלו, שברולט קפריס מודל 1991, תהפוך למקדש מתגלגל לצמד האינסטלטורים השובבים.

אבל במשך שנים התוכנית שכבה לה בתיקיה נשכחת בכונן הקשיח של גרייר עד שלאחרונה, לאחר שראה כנראה יותר מדי תוכניות כמו "מאנסטר גראז'", "פימפ מיי רייד" ו"אקסטרים מייקאובר", הבין גרייר שגם הוא יכול וחייב להפוך את החלום למציאות.
אין תמונה הפנים אומרות הכל - אישה מבוהלת רגע לפני שרומסים אותה. יום שישי השחור בוול מארט
אין תמונה גיבור בעל כורחו. צ'ייוטל אג'יופור גרייר החליט להתמקד בעיקר בפנים הרכב שעבר הסבה מוחלטת מקטיפה בצבע בורדו מזעזע כמו שהאמריקאים כל כך אהבו במשך שנים לחגיגה צבעונית בסגנון סופר מריו הכוללת הגה בציפוי עור אדום, חיפוי תקרה אף הוא בעור אדום, ריפודי מושבים בתפירה מיוחדת באפור, שחור ואדום עם רקמה של שני כוכבי המשחק מריו ולואיג'י, לוגו נינטנדו על משענות הראש וכיתוב "game over" על משענת המושב האחורי.

דיפוני הדלתות אף הם עברו שדרוג ועליהם רקומות בגאון הפטריות שהאחים מריו תמיד רודפים אחריהן.
מתקרת המכונית יורד מסך דק שמאפשר למכורים במושב האחורי להתחבר עם הקונסולה ולשחק בנינטנדו תוך כדי נסיעה.

מבחוץ, המראה פחות מיוחד וכולל צבע כהה עם ניצוצות מטאליים, ג'נטים עצומים מניקל בקוטר 22 אינץ', ציור הג'ויסטיק של נינטנדו בתוך לוגו שברולט על מכסה המנוע, ציור גדול של הג'ויסטיק בצד המכונית ואם זה לא היה מספיק, גם לוגו נינטנדו על הכנף האחורית.

אין ספק שאם גרייר רצה להבהיר לכל עולם שהוא חובב נלהב של סופר מריו נראה שדי הצליח לו, הגיק שיק הנלווה הוא בונוס בחינם.

 

אין תמונה גיבור בעל כורחו. צ'ייוטל אג'יופור

>> צפו: סופר מריו קארט על הכביש

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן