makoland

סואו קול: החבובות מפוסלות בבלונים

חושבים שאתם כבר גדולים בשביל ליצן שמכין חיות מבלונים בימי הולדת? תראו את קרמיט, מיס פיגי, גונזו והטבח השבדי בגרסת הבלונים ותחשבו שוב - נכון שזה יהיה ממש מגניב אם יכינו לכם כאלה ביומולדת בכל גיל?

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 09/09/12 15:00:10
אין תמונה הפתעה!

ארנב וכלבלב אאוט - קרמיט ומיסי פיגי אין! זו הגישה שבה דוגלת האמנית האמריקנית סוזאן ריצ'י, שבונה להנאתה ולשמחת הרבה מאוד ילדי יומולדת בובות של חבובות עם בלונים בלבד. היינו מתים להזמין אותה למסיבה שלנו, אבל היא גרה קצת רחוק, בפלורידה, בבית שמקושט רובו ככולו בבלונים צבעוניים בשלל צורות.

למי שלא זוכר את הסרט האדיר שיצא לקולנוע לפני כמה חודשים, נרענן את התאים: "החבובות" היא סדרת טלוויזיה מצליחה בה מככבות דמויות של בובות, שהופקה בשנות ה-70 על ידי אדם מוכשר ששמו ג'ים הנסון. הנסון הזה היה גם היוצר של "רחוב סומסום". בארץ הסדרה שודרה בשנות ה-80 וה-90 ואנחנו מתים שהיא תחזור (אולי בעקבות הסרט האחרון).

בואו נעיף מבט בכמה מהיצירות המגניבות של סוזאן שנעשו במסגרת "פרוייקט החבובות" שלה:

קרמיט הצפרדע

הוא לא סתם צפרדע - הוא הבימאי והמנחה של תיאטרון החבובות. ניתן לומר שהוא החבוב הכי מפורסם וקופצני בחבורה. בתור צפרדע שעשוי מבלונים אנחנו מציעים לו להיזהר ולא לקפוץ יותר מדיי. כל תנועה לא זהירה עלולה לעלות לו בפיצוץ.

בלונים בצורת החבובות היי גם לך! | צילום: dogandponyshowwebsite.com

וולדורף וסטטלר

אנחנו ממש מקווים בשבילכם שהסבים שלכם אינם זוג זקנים זעפנים בטירוף כמו השניים האלה, שלא מחמיצים שום הזדמנות לרדת על המופעים של החבובות. אנחנו כמעט משוכנעים שעד עכשיו לא היה לכם מושג שיש להם שמות בכלל. אז הנה פרט מידע שלעולם לא ישמש אתכם באמת - קוראים להם וולדורף וסטטלר. נעים מאוד וזה.

בלונים בצורת החבובות מפני שיבה תקום | צילום: dogandponyshowwebsite.com

גונזו

מי לא אוהב את היצור המוזר ששמו גונזו? הוא אמן ביצועים ופעלולן נועז, וכולם קוראים לו "גונזו הגדול". יש שמועות שהוא לא בן אדם או בעל חיים, אלא בכלל חייזר. לא מומלץ לו לנסות פעלולים כשהוא עשוי רק מבלונים. זה עלול להיות כואב במיוחד.

בלונים בצורת החבובות אל תחשוב אפילו על ניתוח אף | צילום: dogandponyshowwebsite.com

מיס פיגי

החזירה הכי יפה וחמודה בעולם, ובת הזוג של קרמיט. בגרסת הבלונים שלה היא נראית כמו ליידי אמיתית. נכון שורוד ממש מתאים לה?

בלונים בצורת החבובות קרמיט, אהובי! | צילום: dogandponyshowwebsite.com

פוזי הדב

פוזי הוא אולי לא הדוב הכי מצליח, אבל הוא בהחלט הכי חמודי! הוא עובד בתיאטרון בתור סטנדאפיסט כושל, ותמיד אחרי שהוא מספר בדיחה, הקהל זורק עליו עגבניות. מיותר לציין שוולדורף וסטטלר לא מתים עליו.

בלונים בצורת החבובות תביא חיבוקי | צילום: dogandponyshowwebsite.com

וולטר

זהו החבוב הכי חדש בצוות החבובות ואנחנו כבר אוהבים אותו מאוד. איך אפשר שלא - שפע של טוב לב ורצון לעשות רק טוב.

בלונים בצורת החבובות היי חברים! | צילום: dogandponyshowwebsite.com

הטבח השבדי

בואו נגיד שמאסטר שף הוא לא. הוא כל הזמן מנסה לבשל ולא כל כך מצליח לו. חוץ מזה, הוא מדבר בשפה מוזרה (שהיא בטוח לא שבדית). בין הסירים והמחבתות יש לו כלי מטבח פחות מקובלים כמו רובה ומסור חשמלי (במקום סכין). בכל מקרה, בתור בובה מבלונים הוא דווקא נראה דיי בסדר.

בלונים בצורת החבובות בתיאבון | צילום: dogandponyshowwebsite.com

 

>> המתחרים החדשים של ג'סטין ביבר

>> טיילור סוויפט וחברים פרוותיים מטריפים את הרשת

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן