makoland

דקה לפני הסוף - כמה טיפים לסיום החופש

אם אתם חושבים שאנחנו לא יודעים מה אתם זוממים בחופש הגדול, אתם טועים ובענק. המון ילדים סיפרו לנו איפה הם בילו ומה הם עוד מתכננים, אנחנו קיבצנו עבורכם כמה המלצות חמות שיעשו לכם פיור פאן

אלירן חזק | מקולנד | פורסם 15/08/10 12:44:33 
_OBJ

החופש הגדול מתקרב לסיומו, ואנחנו בטוחים שניצלתם אותו כמו שצריך. אה, וכשאנחנו אומרים כמו שצריך, אנחנו בהחלט מתכוונים לזה.

יצאנו אל הרחוב לשאול אתכם, וגילינו שבהחלט ניצלתם כל דקה פנויה. חלקכם היו באיטליה, חלקכם העביר את הזמן מול המחשב - בהחלט המצאת המאה - וגם העברתם את הזמן בין הים והבריכה והבריכה והים וטוב שהיה זמן גם לבקר את סבתא.. בקיצור, ניצלתם כל יום אפשרי והחלטתם שלכבוד השנה החדשה הכי חשוב שיהיה - כמה לא מפתיע - כיף!

דקה לפני שהחופש נגמר, אנחנו רוצים לתת לכם כמה המלצות לכיף נוסף:

מבוך ענקי ומסובך באמצע יער. המבוך הוא באורך של 1,300 מטרים והדרך לצאת ממנו היא רק אחרי שאתם מוצאים את הפיתרון של החידה המחשבתית. בנוסף לכך, בפארק תוכלו ליהנות מסדנאות עץ, סדנאות תיפוף ואפילו להישאר לישון בלילה. את המבוך הזה תוכלו למצוא בפארק דרך העץ שנמצא למרגלות הר תבור.

לונה גרנד – פארק שעשועים ענק וממוזג, ממוקם בחיפה ושונה מכל פארק שעשועים בארץ. בלונה גרנד תוכלו למצוא: רכבת הרים, מכוניות מתנגשות, קרייזי סרף מסתובב 360, קנגורו קופץ, סימולטור טיסה מיוחד, טרמפולינות,בנג'י, תחרות מרוץ סוסים, ירי כדורים צבעוניים בתותחים, צוות בידור הכולל ליצנים, אקרובטים, בובות ענק ופינות יצירה, ג'מבורי, מתנפחים ועוד.

רוצים ללכת לגן חיות גדול שהוא לא הספארי? בנגב תוכלו לבקר בנגבZOO ולפגוש שם חיות מדליקות שאולי עוד לא יצא לכם לראות כמו: זאבים, תנינים, דביבונים ונמיות. תוכלו ללטף בשטח הגן את חיות המשק ולראות את אוסף העופות בגדול ביותר בישראל וגם ללטף עיזים, ארנבונים וחזירי ים!

פי קולוניה – עיר קטנה וציורית שנמצאת בהרצליה ומדמה את עולם המבוגרים. במקום תוכלו לשחק משחקי תפקידים ולהיות ממש כמו הגדולים, תוכלו לייצר כסף בבנק שישמש אתכם לקניות בסופרמרקט, להיות מלצרים או סועדים בבית הקפה. תוכלו לנהוג בכביש שמותאם למידות שלכם עם שלטי תנועה, רמזורים ואפילו תחנות דלק. בביתנים עצמם תוכלו להיות כל מה שאתם רוצים: טבחים, קופאים, נהגי מרוצים, אחיות בטיפת חלב, נסיכה בסלון יופי,שוטר הכולא גנבים, כבאי המטפס על בניין ועוד דמיות שתחליטו שבא לכם להיות, אבל רק היום.

עולם הילדים החדש – מקולנד -  כן, כן זה אנחנו, אבל אנחנו בהחלט מקום נפלא להעביר בו את החופש שנותר ולהתעדכן בדברים שהכי מדליקים אתכם. אצלנו באתר תוכלו לשחק כל היום במשחקים מטורפים שלא תמצאו בשום מקום אחר, תוכלו ללמוד איך עושים קסמים ולהפתיע את החברים והמשפחה, תוכלו לקרוא קומיקס יומיומי של אורי פינק, לעשות ניסויים מטורפים שלא חשבתם שאפשריים, לקרוא כתבות של ילדים כמוכם והכי חשוב תוכלו: להתעדכן מה חדש בעולם הילדים.

הכתבה צולמה בקניון איילון

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מקולנד   חופש  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן