1. לחץ 

על מפורסמים מופעל לחץ בלתי פוסק - הרי כל העולם מסתכל עליהם, והם צריכים להיות מושלמים בכל רגע נתון. אי אפשר לפשל, אפילו לא פעם אחת, כי המדיה לא שוכחת - ולצורך העניין, גם להוריד את הזבל בפיג'מה או לומר את מה שאתה חושב בלי פילטר או בדיקה של ההשלכות יכולים להיחשב כפישול.

2. אובדן פרטיות

המפורסמים חולקים את חייהם עם העולם כולו. אנשים אחרים תמיד צופים בהם, מדברים עליהם וכותבים עליהם. הזמן הפרטי שלהם עם המשפחה והחברים תמיד מלווה בבריחה מצלמי פפראצי או ממעריצים, וכל פרט מידע אישי מחייהם הפרטיים שווה הון לעיתונות.

3. שמועות

המדיה משתדלת לייצר ידיעות שאינן בהכרח נכונות על אנשי הציבור כדי להגדיל את החשיפה ולעשות יותר כסף. דמיינו שיום אחד אתם קמים בבוקר ומגלים שאנשי העולם בטוחים שבגדתם בבן הזוג שלכם כי "מקור קרוב" אליכם אמר כך. לא נעים, נכון?

4. ביקורת

המפורסמים מופיעים ללא הרף בשערי מגזינים, תכניות טלוויזיה, סרטים ורשתות חברתיות, ובלתי נמנע שתהיה לאנשים שכלל לא מכירים אותם דעה עליהם. היא יכולה להיות חיובית, אבל היא גם יכולה להיות שלילית - והרבה פעמים בלי שום סיבה. החיים שלהם הם כמו הליכה על ביצים, מה שגורם להם לפחד מהדבר הפשוט ביותר בעולם: להיות הם עצמם.

5. פפראצי

לא מעט מאתנו חולמים על צלמי פפראצי שיעקבו אחריהם - בואו נודה בזה, זה נשמע די מחמיא. אבל אסור לשכוח את העובדה שהצלמים האלו ירדפו אחריכם לכל מקום. גם לקניון, גם לסופר, גם הביתה. דמיינו עולם שבו אתם לא יכולים לרדת לסופר וצריכים לשלוח מישהו אחר מטעמכם שיעשה את זה. טוב, דוגמה לא טובה - דמיינו את אותו הדבר רק עם קניון או קולנוע במקום סופר. מבאס!

6. אין דרך חזרה

ברגע בו אתם הופכים למפורסמים, אין דרך חזרה. אורח החיים הציבורי אינו דומה לאורח החיים הפרטי בו אתם יכולים פשוט להתפטר מהעבודה שלכם. התפרסמתם? עליכם להתמודד עם זה לנצח, ולהמשיך לקבל תגובות על העשייה שלכם ועל חייכם הפרטיים בכל מקום. 

7. מה יחשבו עליי

מצד אחד, הציבור הוא שמתעסק באובססיביות במפורסמים, אבל מצד שני, אפשר גם לומר שהמפורסמים הם אלה שמתעסקים באובססיביות בציבור - מה יגידו עליהם, מה חשבו עליהם, מה יכתבו עליהם. נדמה שיש להם ביטחון עצמי גבוה מאוד, אבל הם יכולים גם להיות מרוסקים מבפנים.

8. בדידות

כשאתם מפורסמים יותר, אתם בודדים יותר. הפרסום אמנם קונה לסלבס זמן בקרבת המצלמות, אך היכרות אמיתית וכנה עם אנשים חדשים תמיד תהיה קשה להם: רוב האנשים יתעניינו בהם רק כי מפורסמים ולא בזכות האדם שהם, וגם אלו שלא יבואו להיכרות הראשונית עם סט של דעות קדומות. חברים ותיקים יאבדו עם הזמן בגלל לוח הזמנים הלחוץ, ומכרים שנואים ינסו להתקרב מחדש בגלל הפרסום והתהילה.