לא מעט נשים אוהבות כדורגל ונהנות מהמונדיאל, אבל לטובת אלו שפחות מתחברות ומרגישות שהשתלטו להן על מסך הטלוויזיה ועל הסלון, יוצא קמפיין חדש של איקאה.

אחרי שלקמפיין הקודם גייסו בחברה את אושיית העברית אבשלום קור, לקמפיין הנוכחי גויסה גורו הסטיילינג דורין אטיאס. לדברי החברה, אטיאס "תלמד את בנות ישראל (אבל לא רק!) את חוקי המונדיאל, כדי שגם הן יוכלו להשתלט על הסלון, להרים רגליים על השולחן ולצעוק על המסך". הקמפיין יכלול חמישה סרטונים, והיום יוצא הראשון שבהם - השחקנים שחייבים להכיר! אז כמה דרקונים מקבל רונאלדו?