אבי אטינגר ואפרת אברמוב מביאים לכם את כל הסיפורים מתוכניתם החדשה - יאללה נקסט

כל הסיפורים

יאללה נקסט

ביפ

צחוק
יאללה נקסט - ראשי | קטעים מתוך התכנית | פרקים מלאים
  
צחוק

מצעד היאללה נקסטים

צמד שרירנים מסוקסים שמשחקים קרב אגודלים, גולש שעושה ספוילר למי שעוד לא יודע את תוצאות משחקי המונדיאל ואלוהים בכבודו ובעצמו - בשבוע שחלף אמנם נהייתם יותר מעניינים, אבל עדיין יש מקום לשיפור. מי מהגולשים נשאר הכי הרבה זמן עד היאללה נקסט? קבלו את שלושת המקומות הראשונים של השבוע

ביפ | פורסם 12/07/10 16:43:09

בשבוע שעבר ניסינו לעשות הכל כדי שלכם זה לא יקרה. נתנו דוגמאות מהשטח, הענקנו עצות מקצועיות ואפילו הצבענו במפורש על מה שמדליק את אטינגר (פורנו גמדים) ומה שמרטיט את אפרת אברמוב (למשל, להקת בנים שרוקדת לצלילי שירים מתקתקים). אבל האם המידע הזה עזר לכם לא לקבל את כפתור היאללה נקסט?

>> רוצים להשתתף בתכנית יאללה נקסט? היכנסו ב- 21:00 לצילומים בפייסבוק ביפ

לא ממש, אבל המצב משתפר ואחרי שבוע נוסף שבו התכנית באוויר, אפשר כבר לראות שכשרונות אינטרנטיים חדשים צצים להם פה ושם, כניצנים אחרי היאללה נקסט.

גם השבוע אנחנו ממשיכים במסורת המדריך לגולש בתכנית יאללה נקסט ומגישים לכם את המצעד השבועי. והפעם, קבלו את שלושת המקומות הראשונים, מסודרים לפי הזמן בו היו באוויר:

מקום ראשון: קרב אגודלים בסגנון רוסי
אפרת אברמוב ואבי אטינגר נתקלים בצמד שרירנים מסוקסים ומאתגרים המזמינים אותם לקרב אגודלים אינטנסיבי, שבו המנצחת העיקרית היא אברמוב, שכמובן נהנית ממראה הגופות החסונים קצת יותר מדי.
עד היאללה נקסט: 2 דקות ו- 24 שניות
יאללה שיחקתם אותה: צמד שרירנים, צמד אגודלים, צמד גופות חסונים - מה עוד צריך? כל הכבוד.



מקום שני: צ'אט עם אלוהים
אפרת אברמוב ואבי אטינגר הולכים באומץ אל עבר מחוזות מסתורים שאף אדם לפניהם לא העז לחקור: הם חוזרים בזמן, מדברים עם עצמם, וגם, תחזיקו חזק: פוגשים את אלוהים.
עד היאללה נקסט: דקה ו-15 שניות
יאללה רוחניקים: לא נעים להגיד, אבל בצ'אט הנ"ל עלו הגולשים אפרת אברמוב ואבי אטינגר, מול המנחים אפרת אברמוב ואבי אטינגר. נשמע לכם מוזר? גם לנו. חכו כשתגיעו לאלוהים.



מקום שלישי: זהירות ספוילרים
אחרי שאטינגר נופל על גולש שמספר לו את תוצאות משחקי הכדורגל שהוא עוד לא ראה, הוא משיב לחוטא באותו מטבע ומספר לו את כל הסופים של הסרטים שהוא זוכר בעל-פה וגם סופים אחרים - כמו התחנה האחרונה של אוטובוס קו 48.
עד היאללה נקסט: דקה ו-2 שניות
יאללה ביי: הגולש המסכן, שקיבל מאטינגר מנה הגונה של סופים לסרטים שהוא עוד לא ראה כעונש, עלה לתכנית כשהמונדיאל עוד היה בשיאו, אבל עכשיו זה כבר מה זה שבוע שעבר. ובכל זאת, אם שואלים אתכם שאלות אינפורמטיביות, אולי להבא כדאי שלא תענו עליהן.

 

יאללה נקסט, ביפ, ימים א'-ד', 23:00

רוצים עוד? היכנסו לפרקים המלאים של יאללה נקסט | וגם, כל הפרקים של לילה בכיף | הפרקים המלאים של בובי ואני

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם

עקבו אחרי ביפ בפייסבוק

 

תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן