כתבות

סיימון

ביפ

צחוק
על התוכנית | פורום | כל השיגועים | סיימון אמר
  
צחוק

מסיבת הסיום של סיימון

ביום שלישי האחרון הקבוצות שהגיעו לגמר של סיימון הגיעו לחגיגות סוף העונה ושם קיבלו את ההודעה על המנצחת מביניהן. הערב לווה במוסיקת גרעפסים ובמראות מהתחת של טחת. התיעוד לפניכם

mako | פורסם 22/10/09 22:40

ביום שלישי האחרון חגגו שתי הקבוצות המובילות בתוכנית סיימון: קבוצת "טחת!" וקבוצת "צחקיש" לחגיגות סיום העונה. הקבוצה "70 פילים" לא השתתפו באירוע עקב עבודה מרובה ומרחק מגורים מתל אביב.

באירוע, שכלל הקרנה חגיגית של פרק הסיום, כיבדו אותנו בנוכחותם - סיימון (דרור נובלמן) ושני עוזריו: צ'וצ'ו וקילר. המתמודדים של קבוצת טחת הגיעו היישר מאוניברסיטת בן גוריון שבנגב, והחליפו דמויות תוך כדי גזירת עיגולים מהתחתונים שלהם באזור המועדף: התחת.
קבוצת צחקיש הגיעה בהרכב חסר- בן ראול מייזל נעדר מהאירוע לאחר שאיבד את הכרתו ביום שלאחר הגמר. ראול התאמץ בביצוע המשימות כל הלילה ומיד המשיך לעבודתו בפתח תקווה. באמצע היום פינו אותו באמבולנס והוא בילה חצי יום באשפוז, עד שהצליח לחזור ולהתלוצץ עם רופאיו. למייזל שלום

    עד למסיבת הסיום לא ידעו הקבוצות מי היא הקבוצה המנצחת. הטבלה הראתה את התוצאות, והקבוצות מיד יצאו לחגוג בחוף הים ולקבל את הגביע הגדול.
    הקבוצה המנצחת צחקיש, הרעידה את רמת החייל כשקיבלה את הידיעה, ולעומתם אנשי טחת הרכינו ראשם ומיד לבשו מכנסיים כדי להסתיר את החור שבתחת. "אנחנו לא רגילים להפסיד, אני ספורטאי. זה ממש קשה לי" אמר יהונתן כהן לאשת הפקה. צחי גויסקי, הידוע כחובב גזר, שתה מבקבוק השמפניה וכתב בסטטוס הפייסבוק שלו "כשהחיים בזבל תאכל מהם".

    צ'וצ'ו וקילר חילקו את הפרסים לקבוצה שזכתה: אופניים חשמליים שווים ביותר, מכשירי טלפון מתקדמים וערכת דאודורנט לנשים. הקבוצה שהגיעה למקום השני קיבלה שוברים לבית מלון יוקרתי באילת.

    ומה קורה לאחר הגמר? משפחת מייזל המנצחת כבר מחפשת מקום חדש להתפרע בו, "מה נעשה עכשיו? זה נורא מוזר שלא יהיו לנו יותר שטויות" אמר תום מייזל לליאון רוזנברג, עורך התוכנית ומנהל הערוץ. לאחר גילויי הרגש ותחושות הפרידה הכבדות, ישבו השניים במרפסת והשמיעו בדיחות בגרפסים.
    ועכשיו שואלים כולם: האם תהיה עונה שנייה לסיימון? מה שבטוח הוא, שכולם היו עושים זאת שוב אם רק היו מבקשים מהם.

    מעריצים את 70 פילים? רוצים לראות עוד מטחת? לא יכולים בלי למד? מתגעגעים למאמיות? נדלקים מהמשימות של ברב"כ? לא מפסיקים לצחוק מצחקיש? צפו בפרקים המלאים 

    ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
    תגיות: סיימון   ביפ  
    תגובות

    הוסף תגובה

     
    שם
    נושא
    תוכן
     
    ביטול  |  
    מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן