כל הסיפורים מאחורי התכנית "המעבדה" של ערוץ ביפ

הצצות

המעבדה

ביפ

צחוק
צחוק

המעבדה של ביפ יוצאת לדרך

ערוץ ביפ גאה להציג בפניכם את המעבדה היחידה בעולם שעושה ניסויים בהומור - קוראים לה "המעבדה של ביפ" והחל מיום ראשון הקרוב אתם מוזמנים לצפות בכל מה שקורה בתוכה מדי יום בערוץ ביפ. המדען דודו ארז גם יהיה שם וילווה אתכם בין קטע לקטע

המעבדה של ביפ | פורסם 12/10/10 14:25:48
דודו ארז המעבדה של ביפ המדען הראשי. דודו ארז | צילום: יוסי צבקר, ביפ

ערוץ ביפ יוצא בפרויקט מיוחד שבמסגרתו תינתן במה ליוצרים קומיים עצמאיים ולסוגים נועזים וחדשים של הומור. התכנית החדשה, שנקראת "המעבדה של ביפ", תעלה ביום ראשון הקרוב בערוץ ותשודר בו מדי יום בהובלתו של דודו ארז.

התכנית "המעבדה של ביפ" נותנת הזדמנות ליוצרים לא מוכרים, שעד היום פרסמו את המערכונים והפרודיות שלהם רק ברחבי הרשת, להיחשף  לקהל הרחב. בין היוצרים ניתן יהיה לצפות במערכונים קומיים של: אייל B, הצמד מטר שבעים (נועם שרון וטל רוזנטל), דובדבני וקובץ', הראפר לוקאץ', רחלי רוטנר, נמרוד קמר  ועוד רבים וטובים.

גיל קופטש יח"צ עובד על מערכונים פרועים וקיצוניים. גיל קופטש | צילום: דור מלכה

בנוסף, במסגרת הפרויקט יצלמו גם הכוכבים של ביפ וכוכבים אורחים מערכונים נוספים, בהם יוכלו לבדוק סוגים חדשים וניסיוניים יותר של הומור. בימים אלו עובדים גיל קופטש, דודו ארז, יובל שגב, שחר חסון, יוצרי "אחמד וסלים" על מערכונים פרועים וקיצוניים במיוחד.

ערוץ ביפ רואה את עצמו מאז ומתמיד כבית של הפקות מקוריות וחתרניות שמגיעות מהשטח.
בעבר כבר נתן הערוץ במה לתכניות שהתחילו באינטרנט כמו "עולמו של רנו פסקאל",  "טופי והגורילה" וכעת גם לסדרת האנימציה "אחמד וסלים", שפרק הפיילוט בסדרת הטלוויזיה באורך מלא שודר לאחרונה ב"ביפ".

המעבדה של ביפ, החל מיום ראשון ה-17.10, 22:30 בערוץ ביפ

רוצים עוד לצחוק? כנסו לפרקים המלאים לצפייה ישירה של משתגידי | הפרקים המלאים לצפייה ישירה של לילה בכיף | הפרקים המלאים לצפייה ישירה של בובי ואני

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן