אל תשאל - שי שטרן במסע דוקומנטרי אחר אנשים מעניינים בישראל

כתבות

אל תשאל

ביפ

צחוק
 
צחוק

איך הופכים לטייקון?

שי שטרן נשאר עם היד על הדופק וממשיך לחפש פתרונות למחאת האוהלים הדורשת צדק חברתי ועולה על רעיון מהפכני - להפוך לטייקון. השאלה היא איך בדיוק עושים את זה? לגבי גזית, רון קופמן, יגאל עדיקא ודנה ברגר הפתרונים. קבלו הצצה לתוכנית הבאה של אל תשאל

שרון גליל | אל תשאל | פורסם 11/08/11 19:57 

גבי גזית טוען שהמצב הכלכלי לא ישתנה ותפקידה של הוועדה החדשה שהוקמה הוא רק כדי לקבור את כל המחאה. לכן שי שטרן החליט שהפתרון למצבם של מעמד הביניים הוא להפוך לטייקונים בעצמם. השאלה היא איך עושים את זה?

רון קופמן הציע לו לפנות לממשלה ולקנות משאב ואז למכור אותו במיליוני שקלים ולהפוך לטייקון. שי טען שהדרך הקלה ביותר היא לפנות ל"רנטגן" ולבקש חזק חזק חזק עד שהוא יסדר את העסק.

פתרון נוסף של שי הוא להתחיל לחלק מתנות אחד לשני ובכך נשפר את מצבנו הכלכלי. בתחילה הוא הציע ליגאל עדיקא את הכנרת ובתמורה שי קיבל את ים המלח. רון קופמן ביקש במתנה את הכותל ועלה פתאום על רעיון נוסף איך להתעשר - לגבות דמי כניסה בכותל ולהפוך אותו לכותל אגרה.

אך למרות כל ההצעות להפוך לטייקונים, שי עדיין לא מבין מה באמת יש למארגני המחאה נגד הטייקונים. הם מרוויחים כסף טוב ואין סיבה שהם ישלמו מיסים גבוהים כי הם לא סתם אנשים - הם טייקונים. יגאל עדיקא הסכים אבל העלה את הסוגיה המעניינת - מה באמת ההבדל בין טייקונים לאוליגרכים? צפו בהצצה לתוכנית הבאה של אל תשאל עם שי שטרן

אז האם שי שטרן בדרך להיות טייקון? אל תשאל, שישי ב-22:30

>> על מה מוחים הרופאים?

>> שי שטרן למירי רגב: איפה הכסף?

צדק חברתי – סיקור מיוחד: כל החדשות, כל התמונות, כל הדעות

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן