אל תשאל - שי שטרן במסע דוקומנטרי אחר אנשים מעניינים בישראל

כתבות

אל תשאל

ביפ

צחוק
 
צחוק

השיט ששי שטרן אומר

עקיצה בתשעים שניות: כל השאלות האסורות שאף אחד לא מעז לשאול, או לא ממש רוצה לשאול. רותם סלע, אילת זורר, גייז ומתנחלים - כולם חוטפים. העונה החדשה של אל תשאל החל מיום ראשון ב - 23:00

אל תשאל | פורסם 27/01/12 18:57:24 

אזהרה: הקטע הבא קורע אך לא בהכרח נוח לצפיה. אז יש ערבים גייז? למה קרן מור לא הלכה על שי אביבי? אילת זורר, "מפרגנת" לבעלה? מתי הצטלמה סופי צדקה בעירום, ומה גרם למנחם בן להזיע ולהתפתל בכיסא?  שי שטרן יורה לכל הכיוונים בדקה וחצי אינטנסיביות ואף אחד לא נשאר מוגן.

>> שתפו עם חברים שלכם את השיט ששי שטרן אומר!

שי שטרן מציג טוק שואו מחוץ לבועה: הוא יוצא למסעות ברחבי הארץ, פוגש אנשים מעניינים, מפורסמים יותר ומפורסמים פחות וממשיך לא לדפוק חשבון לאף אחד במסעו אחר האנשים המרתקים בישראל. 

מהאיום האיראני ועד הדרת נשים: העונה החדשה בראשון

בעונה החדשה השבוע ממשיך שי שטרן לרדת לעומק הדברים ולדלוק בעקבות שאלות מטרידות שרוב האנשים לא מעיזים לשאול. בין שאר הנושאים שיכסה בעונה זו יחקור העיתונאי הנועז את האיום האיראני ואת תופעת הדרת הנשים, ייצא לבקר בחברון ויבדוק מהן הסיבות למשבר גיל ה-40, יחקור האם כדאי להיות נשוי או גרוש, וינסה למצוא תשובה לשאלה מדוע צעירים עדיין מתגייסים לצה"ל.

>> בואו לשאול את שי שאלות בפייסבוק! לקראת העונה החדשה שתעלה בראשון הקרוב אתם  מוזמנים לשאול את שי שאלות קשות ממש - הוא הבטיח  שהוא יענה לכולכם.

>>  הפרקים המלאים לצפיה ישירה

>> אל תשאל, ימי ראשון ב- 23:00, אחרי האח הגדול

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן